عروسی دوستم

سه شنبه این هفته عروسی دوستم دعوتم.  خیلی دوس دارم برم . خیلی هم اصرار کرده . اما نمیدونم چطور شرایط رفتنم ایجاد کنم . چون آقا حتما بامبول درمیاره.  عروسی تو منطقه خودمونه. 

موندم چه کنم .

و آخرش به خودم میگم تو چه بری چه نری حرف میخوری همیشه .  پس برو و خوش باش . اما از پس لرزه ها میترسم و حوصله غر اضافی ندارم .

تا ببینم چی میشه.

خودشون هر جا دوس دارن میرن اما من ...

زنبور دستم نیش زده سه روزه دستم ورم کرده.

نظرات 3 + ارسال نظر
طلوع ماه پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 13:34 http://mmnnpp.blog.ir

انشاالله که جور بشه بری.خودت جورش کن هرجوری که میتونی.

سعی خودمو میکنم عزیزم

تیلوتیلو پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 08:32

به نظر من که برو
اونا که بالاخره غر را میزنن
اضافه نداره ... فقط موضوعش تغییر میکنه
پس تو کار خودت را بکن
بزار بهت خوش بگذره

خنده دار بود این تکه کامنتت. . اضافه نداره

فرانک پنج‌شنبه 9 شهریور 1396 ساعت 00:52 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

اووووف امان از دست این مردهای غر غرو.....

واقعا صد اوووووو وووف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد