بیمه

چند روز هی رفتم و اومدم تامین اجتماعی که خودم رو بیمه کنم. اما هر چی شرایط رو سنجیدم دیدم نمیتونم ماهیانه پرداخت کنم . از 18 درصد رسیدم به 14 درصد بعدم به 12 درصد . آخرشم دیدم 12 درصدی هیچ مزایای خاصی نداره تازه میشه ماهی 145 تومن و من که ماهیانه درآمد ثابت ندارم نمیتونم بدم . و اینجوری یه دغدغه به دغدغه هام اضافه میشه . برای همین اصلا شرکت نکردم و موندم که روزگار مثل 35 سال قبل ، پیش بره .

تا اینجاش گذشت بقیه ش هم میگذره. 

14 هم شهریور عروسی یکی از دوستام دعوتم.  خیلی دوس دارم برم اما معلوم نیست که بشه یا نه .

هر یه مدت یه بار یه مقدار پول پس انداز میکنم و میذارم سپرده شاید بتونم در آینده یه ماشینی بخرم . البته فعلا آقا حتی خبر نداره که من گواهینامه دارم.  اینم جزء پروژه های بلندمدته.

ولی همین که هدف داشته باشی پس انداز هم راحتتر میشه. 

برای کار تو یه زبانکده دیگه رفتم و فعلا منتظر خبر بعدی از طرف اونا هستم . اگه برم اونجا دستمزد بیشتری بم میدن .

کاش رئیس مون قبول میکرد بیشتر بم بده که مجبور نشم بعد 12 سال جایی رو ترک کنم که مثل خونه ام توش زحمت کشیدم.

کاش روزهای بهتری پیش رو باشه .

کاش ظلمت و تاریکی تموم بشه .

کاش امید بزرگتر بشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 17:43 http://mmnnpp.blog.ir

چ خوب که پس انداز داری و دنبال یه کار بهتری

بله عزیزم. ممنون

تیلوتیلو دوشنبه 6 شهریور 1396 ساعت 10:40

از تغییر نترس که ان شالله اینده ی روشنی در انتظارته
در مورد پس انداز هم عالیه... کاری به حرف و حدیث بقیه نداشته باش و پس انداز کن
به فکر خریدن خونه و مستقل شدن هم باش... روزگار همیشه اینطور نمیماند... در پس هر تاریکی روشنایی در انتظارمونه
اگر رئیس قدرزحماتت را نمیدونه بدون تعلل ترک کن اونجا را و برو جایی که لااقل ارزش زحمتت دونسته بشه

آره تا ببینم چی میشه من که تلاشم رو میکنم . مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد