مسافر چند روزه

فردا احتمالا با مامانم برای آنجیو میرم تهران . چند روزی نمیتونم بیام وبلاگ. 

خیلی تو دلم استرس و دلهره دارم . کندن از این جایی که توش خیلی وقتا درد میکشم برام خیلی سخته .

دعا کنید عمل مامانم با موفقیت انجام بشه .

دوستون دارم . و براتون بهترین ها آرزو میکنم .

نظرات 3 + ارسال نظر
ای دا شنبه 11 دی 1395 ساعت 18:57

نگران نباشین. آنژیو عمل سختی نیست زیاد. بابای من هم انجام داد چندوقت پیش. ولی مراقبت بعدش خیلی مهمه. تا چند روز نباید از پله بالا و پایین برن یا به پاشون فشار بیارن. یا چیزی بلند کنن.
داروهاشون مهمه. یه قرص میدن بهشون به اسم پلاویکس. اون اصلا فراموش نشه. بعد چون قیمتش یه کم گرونه میتونین پرونده آنژیوشون رو ببرید سازمان غذا و دارو. اونجا پرونده تون ثبت میشه و میتونین با قیمت بیمه تهیه کنید دارو رو.

خدا شفاشون بده :)

یه دنیا ممنونم بابت راهنمایی بله اتفاقا این قرص رو میخوره و من مرتب قرص هاش سر وقت بش میدم . شما و خانواده سلامت باشید

تیلوتیلو شنبه 11 دی 1395 ساعت 15:24

آنژیو کار خیلی سختی نیست... اصلا نگران نباش... انشاله به زودی مامانت خوب میشن...

ممنونم عزیزم

طلوع ماه جمعه 10 دی 1395 ساعت 16:22 http://mmnnpp.blog.ir

انشالله به سلامتی برین و برگردین...
مواظب خودت و مامان خانوم باش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد