پدر خوب

همه کسانی که یه پدر خوب دارید خدا رو بسیار شکر کنید و روزی میلیون بار برای سلامتیش دعا کنید . تیلوی عزیزم خدا پدر و مادرت رو برات یه عمر با عزت حفظ کنه .

پدری که به معنای واقعی پدره.  پدری که اگه تو تب کنی اون میمیره.  پدری که خنده تو امید زندگی اونه. 

این پدر قبله عشق فرزندش میشه.  پدری که تو هم جونت براش در میات.

پدر خوبی که همه جور امکان خوشبخت بودن تو رو فراهم میکنه. پدری که به موهای سرت اجازه نفس کشیدن میده.  پدری که چیزی رو میپسنده که تو دوس داری.  جایی که تو شاد باشی امکان رفتنت رو پیش میاره . پدری که همه جوره بهت افتخار میکنه . و تو رو تو آدم حساب میکنه . تو براش یه جنس یا فقط یه دختر نیستی. تو براش فقط بار رو دوش نیستی .

تورو آدم به حساب میاره . خدا به همه پدر های خوب سلامتی بده . عاشق پدر مهربون رویاهای خودم هستم .

پدری که دست دخترش رو میگیره میبره بازار و میگه دخترم هر چی دوس داری بخر و تو فکر هیچی نباش .

بیات تو آشپزخانه و بگه دختر بابایی یه چای میدی بابا؟

بیات و بگه دختر بابایی چطوره؟

هر جا هم بشینه بگه دخترم قند عسلم .

بگه یه دختر دارم شاه نداره صورتی داره ماه نداره به کس کسونش نمیدم به همه نشونش نمیدم.

یه پدر خوب که اگه دخترش دیر کرد زنگ بزنه بگه دخترم نگرانت شدم خوبی؟؟؟

یه پدر با همه خوبی ها و ویژگی های پدرانه .

خدا همه پدرهای خوب رو حفظ کنه.الهی آمین .


نظرات 6 + ارسال نظر
طلوع ماه پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 15:41 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.با اقای فرساد موافقم.اکثر مردا خیلی سخت احساساتشون رو بروز میدن.ولی مهربون بودن و مهربونی کرد ن کار سختی نیست که از عهده ی یه پدر بر نیاد.امیدوارم خوب خوب باشی خانوم خانوما.

تیلوتیلو پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 11:39

دلمو با این نوشته لرزوندی دختر خوب

کاش پدرت تا فرصت داره یاد بگیره بهت محبت کنه... وقتی به تو محبت کنه ، اول خودش لبریز از شادی میشه... در مورد خودمون هم همینه - اگه یاد بگیریم محبت کنیم خیلی خیلی زندگیمون قشنگ تر میشه
کاش پدرت در رفتارش تجدید نظر میکرد و اجازه نمیداد لحظه های زندگی دخترش به جای سپری شدن در بهشت در تلخی فرو بره...

کاش تیلو جان . زندگی با همه طول و عرض و تلخیش خیلی کوتاهه تو یه چشم برهم زدن همه چی از دست میره و حیف و صد حیف فقط پشیمونی میمونه

تیلوتیلو پنج‌شنبه 9 دی 1395 ساعت 11:37

چندین بار خوندم و گریه کردم
شاید حرفام اذیتت کرد
اما باور کن که بسیاری از پدرها همین شکلی هستند... فقط زبان بیان احساسات فرق میکنه

ببخش این روزا خیلی ناراحتت میکنم . حرف دل دیگه گاهی نمیشه ننوشت

فرساد چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 22:56

سلام دوست عزیز
شما یه پدر خوش سر و زبان و برون گرا را توصیف کردی
اما مردها 90 درصد احساسات خودشون اینطور بروز نمی دن
مردها احساسات خودشون مثل غم ها و دردها مخفی می کنن و این توی فرهنگ ما هست مرد که گریه نمی کنه همینطور مرد که مثل زنها احساساتی نمیشه
به نظر من پدر خوب یک مرد واقعی هست
وقتی که من بجه بودم تا زمانیکه مستقل شدم بار زندگی منو بدوش کشیده
مردی که سال ها من واقعا برایش بار بودم و اون هیچ وقت شونه خالی نکرده
این برای من یعنی یک دنیا خوشبختی

سلام خوبید . خدا را شکر که حال دلتون از پست من چیزهای خوبی براتون داشته . خوبه که نگاه و توصیف بدی از پدر ندارید . منم دلم یه پدر واقعی خواسته با مهربونی هاش همین

من چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 20:44

با این مطلب گریه کردم. خدا منو ببخشه که اینقدر ناشکرم. بعضی چیزا رو چون همیشه داشتی به چشمت نمیان. ممنون بابت یادآوری :)

منو ببخش که ناراحتت کردم . امیدوارم همه داشته های قشنگت برات موندگار باشن

از جنسی دیگر چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 12:29 http://schoollife.ir/category/education/

دوست عزیزم سلام..

روز زیبای زمستانیتونم بخیر...

خوشحال میشم دقایقی رو مهمون من باشی..

این گل زیبا هم تقدیم شما

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خیلی قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@

راستی منتظر نظرات خوبتون هم هستیم..

چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد