بخشیدن آرزوها


وقت نمیکنم بیام و بنویسم   . ببخشید که حتی نمیرسم بتون سر بزنم . همه لحظات روز و شبم رفته رو دور سریع . بدو بدو بدو .

همه ش کار . دیگه وقت کمتری هم پای گوشی میذارم .

امیدوارم همه تون سلامت باشید.  هیچی مثل سلامتی نیست.

راستی بالاخره سه شنبه هفته پیش رفتم جواب آزمایشم نشون دکتر دادم شاکی شد که چرا دیر اومدم . اما خدا را شکر مشکلی نبود و آزمایش موردی نداشت .

تو فکر بخشیدن اون چیزهایی هستم که برای جهیزیه م جمع کرده بودم . البته خیلی چیزهای خاصی نیستن.  چیزهایی که مال روزهای دل زنده و امیدوار بودنم بوده . روزهایی که براشون خواب دیده بودم و نقشه کشیده بودم . دلم خیلی بشون خوش بود و تصورشون برام لذت بخش بود.  اما حالا دیگه منتظرشون نیستم . دیگه قبول کردم که مسیر زندگی م جور دیگه ای رقم خورده و از جاده دیگه ای رد میشه . اون جاده سبز و زیبا راهش برا من بسته ست و باید تو همین مسیری که هستم و یه طرفه ست پیش برم و مواظب باشم چیزی از دست ندم .

چقدر رویا بافتن به آدم حس خوب میده . اما دیگه رویا سازی م هم متوقف شده . من نقش و رسالت دیگه ای دارم . باید بمونم و حواسم به دور و بری هام باشه .

باید یه سری حس و آرزو رو بذارم کنار و تقدیرم رو بپذیرم.

الان که مینویسم اصلا ناراحت نیستم و این حرفها اصلا از بغض دلم نیس . بلکه از پذیرش واقعیته و باش کنار اومدنه.

امیدوارم هیچوقت و هیچوقت مجبور نشید آرزوهاتون رو ببخشید یا پاک کنید . یا ندیده بگیرید . امیدوارم هرچی تو خیال تون شد آرزو بشه یه روزی خاطره شیرین زندگی تون.

خورد کردن و بخشیدن و فراموش کردن و پاک کردن آرزوها کار خیلی سختیه. امیدوارم تجربه ش نکنید .

نظرات 6 + ارسال نظر
زینب یکشنبه 12 دی 1395 ساعت 13:28

دوست گلم هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت از رحمت خدا ناامید نشو. همیشه امیدوار باش.

دعا می کنم از ته دل برات که سال دیگه این موقع سر خونه و زندگی خودت باشی.

خیلی ممنون دوست عزیز

فاطی چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 00:00

تروخدانبخش چون مطمعنم بزودی نیازشون داری مجبوری دوباره بخری ببین کی گفتم

فدای سرت خانمی. فعلا که رو حس بخشیدن هستم هرچقدرش که دلم اومد می بخشم برن تا بعد هم خدا کریمه

تیلوتیلو سه‌شنبه 7 دی 1395 ساعت 14:25

وقتی یهو دلم هوات را میکنه مطمئنم یه جایی زیر آسمان تو هم به یادمی

وای تیلو خیلی خوشحالم میکنی با این کامنت هات . یه دنیا ممنونم

تیلوتیلو دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 17:32

کاش حسای خوب داشته باشی
الان یهو دلم برات تنگ شد
کاش لبریز از شادی باشی
کاش...

قربون دلت عزیزم من حالم خوبه . اتفاقا بخشیدن این چیزها سبکم کرده و بهترم میکنه . همیشه وقت برای خرید و آرزوهای جدید و تازه هست

طلوع ماه دوشنبه 6 دی 1395 ساعت 05:53 http://mmnnpp.blog.ir

دلم گرفت اولش.ولی خوشحالم که کاری رو میکنی که حالت روبهتر میکنه و سبک میشی.انشاالله که سبب خیر میشه این کار هم برای خودت و دل مهربونت و هم برای دیگران...

سلام عزیزم. آره چند تا چیز رو فعلا دادم رفت خیلی سبک شدم و حس راحتی کردم . بازم میخوام این کارو کنم

تیلوتیلو یکشنبه 5 دی 1395 ساعت 09:20

من فکر میکنم بخشیدن اون وسایل و دعاهای خیر بعدش... گره گشای مشکلاتت میشه

دیگه دنبال نتیجه خاص و معین نیستم فقط میدونم کلی سبک میشم . ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد