متولد 8 آذر

پاییز تقریبا رو به سرما رو دارم سر میکنیم و برگ برگ از درخت عمرمون میریزه.  پاییزی که تو شهر ما خیلی کمرنگ در حد یه اسم . زمستون هم خودی نشون نمیده . هنوز یه قطره بارون هم نداشتیم.  عاشق برف و بارونم.  دلم میخوات برم یه جا برف بازی .


فردا تولدمه.  تولد 35 سالگی. دلم میخواست میشد یه جشن بگیرم . یا دوستام بیرون دعوت کنم . مثلا بریم رستوران یا کافی شاپ.  اما اصلا امکان پذیر نیست. 

دلم میخواست جور دیگه ای با 35 سالگیم کنار بیام و شروعش کنم . و عدد این سن رو نشمارم.  فقط حسش کنم و لذت ببرم . اما متاسفانه متاسفانه نمیشه چیزی که تو سرم اجرا کنم .

دعا کنید که 35 سالگی من متفاوت از سال های گذشته زندگیم باشه ،الهی آمین.

نظرات 8 + ارسال نظر
طلوع ماه شنبه 13 آذر 1395 ساعت 18:17 http://mmnnpp.blog.ir

سلام دوست خوبم
وای من دیر رسیدم
شرمنده
چندوقته نت ندارم هنوزم وصل نشدم
نبودم اصلا این چند روز
میارکت باشه
با ارزوی بهترین ها برای تو مهربون...

فدای سرت خانمی . ممنونم . تو هم شاد و تندرست باشی

زینب جمعه 12 آذر 1395 ساعت 01:07

تولدت مبارک از صمیم قلب از خدا برات میخوام که تا تولد بعدیت به همه آرزوهات رسیده باشی.

خیلی ممنونم

فاطی چهارشنبه 10 آذر 1395 ساعت 14:54

سلام عزیزم من خواننده خاموشتم دیدم تولدته گفتم روشن بشم منم اذریم غزیزم تولدت مبارک امیدوارم امسال هم عروس بشی هم مامان من امروزبرات دعاکردم خیلی زیاد

سلام دوست خوبم . ممنونم از این همه محبت . پس تولدت مبارک پیشاپیش . البته عدد تولدت میگفتی همون روز تبریک میگفتم . ایشالا تندرست و شاد باشی . ممنونم که منو تو دعاها ت جا میدی

فرساد سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 14:27

سلام
ببخشید با تاخیر اما
تولدت مبارک
انشالله سالهای سال با شادی و سلامت و سربلندی زندکی کنی
انشالله 35 سالگی شروع فصل زیبایی در زندگیت باشد
فصلی که در اون خودتو دوست داشته باشی، بهترین راهها برای زندگی شاد داشته باشی و به رویاهات برسی

واااااااای خیلی ممنونم یه دنیا

گندم سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 10:29

تولدتون مبارک. با ارزوی بهترین ها

ممنونم محبت دارید

تیلوتیلو سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 08:36

سلام عزیزدلم
دیر رسیدم معذرت
شرمنده هستم
تولدت مبارک
رسیدن به نیمه سی سالگی خودش شکوه خاص خودش را داره ...
انشاله که همیشه شاد و سالم باشی... الهی چیزهای خوبی در سی و پنج سالگی در انتظارت باشه

ممنونم تیلو جان . منم برات آرزوهای خوب دارم

یک نفر دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 22:12

سلام دوست نازنین
تولدتان با هزار آرزوی برآورده، مبارک .
دلت گرم و سرت پر شور ،
هوای دلخوشی، پر نور .
با احترام

خیلی ممنونم نمیدونم چطور تشکر کنم

tarlan دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 15:34 http://tarlantab.blogsky.com/

تولدتون مبارک
امیدوارم همه راههای زندگی به روتون باز باشه و هر روزتون زیباتر از روز قبل باشد

خیلی ممنونم زیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد