دلم و دلتنگی هاش




هوا خییییییییییییلی گرمه .

به شدت شرجی . دیگه به نفس نفس افتادم . هی میگم کی تموم میشه .

بسیار دلتنگ پاییز و زمستونم . من کلا عاشق سرمام . هرچند اینجا سرما عمرش خیلی کوتاه در حد دو ماه . و بقیه ش فقط اسم پاییز و زمستونه .

دلتنگی هام خیلی زیاد شده .

آرزوهام داره از حلقم میریزه بیرون ، از بس زیادن . متبلور شدن .

یه بار دلم میخوات مادر بشم و یه دختر سالم و ناز داشته باشم . یه بار دلم میخوات تو آشپزخونه خودم باشم با کلی امکانات و وسیله برا آشپزی و شیرینی پزی .

اینقد ایده و طرح اجرایی دارم برا تو اشپزخونه که خدا میدونه . و انجام شون مستلزم داشتن خونه مستقله .

آخه تو خونه خودمون هم بخاطر کمبود یه سری امکانات هم بخاطر آقا نمیتونم خیلی کارا کنم . تازه باید صبر کنم یه وقت خونه نباشن که من دست به کار بشم.

دلم میخوات برم کلاس شیرینی پزی.

دلم میخوات برم بازار ، کلی چیز مد نظرمه که دوس دارم بخرم . اما متاسفانه به خاطر مضیقه مالی نمیتونم همه رو بخرم و باید واجب تر ها رو بخرم و اونایی که فعلا لازم ندارم  بذارم برای وقتهای دیگه .

دوس دارم یه منبع درآمد تازه ای داشته باشم اما عقلم به جایی قد نمیده که اونم باز بخاطر شرایط موجودمه .

راستش از وقتی آموزشگاه های زبان تو شهر زیاد شدن ، کلاس هام کمتر شده و پولی که بعد از دو یا سه ماه میگیرم در حد ششصد یا هفتصد  کفاف خرج و نیازهام نمیده .

تازه از نیاز که بگذریم دلم خیلی چیزا دوس داره . دلم النگو طلا میخوات . دلم دستبد طلا میخوات . از طرفی هم دوس دارم پول جمع کنم بلکه یه ماشین دسته دو برا خودم بخرم . و با این حقوق کم نمیشه که نمیشه .

اما باید بشه یه جورایی . من کلا تو زندگیم خوب میتونم با نداشته ها کنار بیام چون هیچوقت تو رفاه و ناز نبودم . و هیچوقت هیچ چیز رو نتونستم آنی و سریع داشته باشم . همیشه برای بدست اوردن هر چیزی کلی زحمت و سختی کشیدم .

کاش کلاس خصوصی گیرم بیات که خوب باشه . کلی پولش منو جلو میندازه .

ایشالا همه چی درست میشه . خدا بزرگه و خودش دستم منو میگیره .

شده یه وقتایی موجودی حسابم به 8 هزار تومن رسیده اما خالی نشده به لطف خدا .

ممنونم خدا .

نظرات 5 + ارسال نظر
طلوع ماه پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 09:39 http://mmnnpp.blog.ir

سلام خانوم.
حالت خوبه؟
کجایی نیستی

سلام عزیزم تو چطوری . هنوز مهمان داریم .

طلوع ماه دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 19:09 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.
بله متاسفانه یه دختر نه ساله دارن.امیدوارم هرچی که خیر پیش بیاد.ممنون از همراهیت.

سلام خوبی عزیزم مهمان دادیم نمیتونم بیام وبلاگ . از گوشی پیامت ج دادم

فرانک یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 15:16

خب چرا ازدواج نمی کنی؟یا بهتره بگم اصلا چرا تا به حال ازدواج نکردی؟
می ترسی؟

هنوز شرایط مناسب پیش نیومده

تیلوتیلو شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 13:41 http://meslehichkass.blogsky.com/


روزت بخیر
دلتنگی ها که تمومی ندارن
امیدوارم ارزوهای قشنگت برآورده بشن
ببخش نبودنم را
قالب نو هم مبارک باشه

خواهش میکنم عزیزم. عکس گذاشتم قالب جدید نگذاشتم. ممنونم

طلوع ماه شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 11:46 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.خداروشکر پاییز داره میاد و هوا خنک تر میشه.
به همه ی این ارزوهات هم میرسی انشاالله.
همشون بهت نزدیکن ودست یافتنی.
وضع مالیت هم با شروع پاییز بهتر میشه شک نکن.

ممنونم عزیز دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد