رنگ رنگی

خیلی دلم تنگ شده برای پاییز و زمستون . دوس دارم زودتر بیان .

سعی میکنم پست هام رنگ و بوی دیگه داشته باشن .

برای همین امروز دلم خواست خرید کوچولو اما شیرین دیروز رو پست امروز کنم . یه کیف آرایش و سه تا رژ لب.

امروز اگه خدا بخوات و شرایط جور بشه میخوام برم لوازم قنادی فروشی یه سری وسیله برا کارم بخرم که تو اولین غیبت آقا بپرم تو آشپخونه و لذتش ببرم.

نظرات 3 + ارسال نظر
zahraaa سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 10:04

به به
چقد خوشرنگ
امیدوارم روزهای پر انرژی توو پاییز منتظرت باشه

ممنونم . محبت دارید

طلوع ماه دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 23:12 http://mmnnpp.blog.ir

به به چ خوشکلللللللل
مبارکت باشه خانومی.
چقد پستات قشنگ و انرژی بخش شده.
امیدوارم حالتم خوب خوب باشه

سلام عزیزم خوبی . دارم سعی میکنم از غصه ها ننویسم عزیزم.

نوا دوشنبه 8 شهریور 1395 ساعت 22:54

امیدوارم پاییز و زمستون امسال هر روزش واست پر از شادی های بزرگ باشه

همچنین برای شما دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد