حالم خوبه و دوستتون دارم.

سلام بچه ها خوبید . مرسی که بم سر میزدید و تنهام نذاشتید . ازپنجشنبه اصلا پای وبلاگ نیومدم چون مامانم نبود و من حسابی گیر کار خونه و آشپزی و شست و شور و بذار و ببر بودم.

یوگا رو بالاخره ثبت نام کردم و این هفته دومه که دارم میرم خیلی هم حالم بهتره . سبک شدم. تحملم بیشتر شده . راحتتر با مسائل کنار میام . روزای فرد میرم یوگا و هر وقت که بشه زودتر از ساعت یوگا برم میتونم از دستگاه های ورزشی هم استفاده کنم. روزهای زوج هم صبح میرم اموزشگاه سر کار. برای همین صبح هام که میتونستم بیام وبلاگ خیلی پر شده . بخاطر همینه که متاسفانه اینجا کم پیدا شدم . هر بار هم میام اول ترجیح میدم پست شما رو بخونم . اما امروز گفتم اول پست بذارم چون باید زود برم.

از طرف دیگه هم کلاس فرانسه که میرم بخاطر اینکه خیلی سخته عصرها که از کار میام باید تا شب بشینم فرانسه بخونم و تمرین کنم و برای همینه میگم خیلی سرم شلوغ شده.

اما حالم خوبه . از اینکه میتونم با قدرت بگم حالم خوبه ، جای بسی شکر و خوشحالی داره . راستی تو خونه بعد از دیدن سریال لیلا چند حرکت ورزش هم میکنم.

خدا کنه بتونم به این مسیر ادامه بدم و برم ورزش و یوگا . طولانی نویسی م خیلی بده حالا هر کی جای من بود بعد از یه هفته میومد دو صفحه طولانی اینجا از کاراش مینوشت . اما راستش چون عجله ای نوشتم دیگه نشد بیشتر توصیف کنم. ََ

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم بانو چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 16:08 http://www.rozhan313.blogsky.com

منم عاشق زبان فرانسه ام ، تو مدرسه یه سال باهامون کار کردن و من یه پیشرفت عالی داشتم ، اما الان بعد گذشت هشت سال از اون موقع هیچ چیز جز شیرینیش یادم نمونده و همش دلم میخواد فرصتی میشد و یاد میگرفتم و اصلا وقتی ندارم...
منم باید به شدت این ورزش رو بذارم تو برنامم... خیلی کارت درسته...
بییییبگ لایک

پس چون زمینهش رو داری خیلی زود اطلاعات بازآوری میشه و سرعت یادگیریت بیشتره.
حتما برو دنبالش حالت رو خیلی بهتر میکنه.
قربانت

من چهارشنبه 4 شهریور 1394 ساعت 09:19 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام
چقدر تو لبریز انرژی مثبتی دختر
چی بهتر از اینکه یکی بیاد بشینه و به حرفهای آدم گوش بده
منم از خدامه که به حرفات گوش بدم
همین که میخونمت هم کلی خوشحال میشم

سلام خانمی تو خیلی به من لطف داری . وگرنه من خود انر‍زی منفی ام تو خوبی عزیزم.

من سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 14:43 http://meslehichkass.blogsky.com

سه شنبه ت بخیر
بیاین یه برنامه ای بزاریم اول عاشق خودمون بشیم تا یادبگیریم بقیه را عاشقانه تر دوست بداریم
وبلاگ حس مهرورزیدن بهم منتقل میکنه

وبلاگ من؟؟؟ واقعا؟؟؟ باورم نمیشه شایدم من درست متوجه نشدم. سعی میکنم حرفت رو تو زندگیم به کار ببرم

من دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 11:31 http://meslehichkass.blogsky.com/

سلام خانوم خوشگله
چقدر خوب وقتت را پر کردی
هرکدومش عالیه و هر کدومش برای منه تنبل آرزو.....
خیلی انرژی دادی
امیدوارم همیشه خوب باشی

عزیزم تو تنبل نیستی . اگه به تنبلیه که من یه عمر تنبلم . خیلی شرایطم سخته و بعد از دو سال تونستم شرایط یوگا رفتن رو فراهم کنم تا این حد گرفتارم . باورت میشه؟
پس عزیزم تو تنبل نیستی گرفتاری.

سحرالف دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 10:57 http://sin-alef.blogsky.com

سلام یوگا خوبه؟
این سر شلوغی خیلی خوبه به آدم احساس مفید بودن میده.

سلام تا الان که سه جلسه گذشته من خیلی راضیم

خانم توت فرنگی دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 09:44

خدارو شکر که حالت خوبه

قربان تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد