امروز وا رفتم

دیشب به دلایل مشخص و غیر مشخص درست نخوابیدم . دم صبح خوابم برده بود که دیدم داداش اومده تو اتاق و منتظر من بلندش کنم . به جون کندن و کلافگی بیش از حد از سرنوشت نحسم خودم رو از جا کندم . رختخواب م جمع کردم . خواهر رو بلند کردم بعدش داداش.  جاهاشون جمع کردم و تا کار خواهر انجام دادم حتی اشتهای صبونه خوردن نداشتم به زور دو لقمه نون پنیر و کمی چای خوردم . دستم درد میکنه و گاهی سر میشه .

امروز خالی از انرژی م . حتی به اجبار و ترس از دست دادن زمان پای طراحی نشستم . دقیقا من الان وا رفتم .

روزی که مامانم خدا نکرده نباشه حال و روز من بدتر از این خواهد بود .

اصلا یعنی چی که یه خونه دو تا مریض و شایدم بیشتر داره .

هدف خدا چی بوده . هدفش هرچی هست ظلم کرده .

امروز ته دلم خالی از حضور و حتی حس حال و روز بهتر و امید بیشتره.  فکر نکنم خبری باشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
محسن از دنیای دوست داشتنی دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 23:07

عنوان پستت خوندم امروز وام گرفتم گفتم عههه اتفاقات خوب و پس از چند خط دیدم نه...

نه دیروز حالم خیلی بد بود . حتی دلم نمیخواست برم سر کار . اما یه قرص خوردم و خودم رو ساختم و فول انرژی رفتم سر کلاس خودمم باورم نمیشد

ریحانه دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 18:25

ازت یه خواهشی دارم. زنگ بزن هلاکویی.

ببین یا نتیجه نداره یا ۱ درجه نتیجه داره. هزینش را هم تا اونجا که تحقیق کردم هزینه تلفن هست فقط. اونم هدیه من به تو. بدون تعارف یا چیزی میگم.

لطفا لطفا لطفا زنگ بزن. اصلا فرض کن نتیجه صفره ولی برا دل من زنگ بزن.

اوکی؟ لطفا. مرسی.

سلام عزیزم. چشم بخاطر تو زنگ میزنم. شماره ش از کجا گیر بیارم . خودت داریش؟ چه ساعاتی ج میده

تیلوتیلو دوشنبه 22 مرداد 1397 ساعت 11:46

حق داری
گاهی فشارهای مضاعف آدم را از پا در میارن
تو اونقدر قوی هستی که روزهای بعد دوباره بشی همون ساره ی سرحال و پر انرژی که مشکلات پیشش کم میارن، اما امروز با بدخوابی دیشب خب معلومه که حوصله نداری
با خودت مهربان باش
گاهی به خودت استراحت بده
به خودت بگو همه چی تعطیل
همش نباید از خودگذشتگی کرد
گاهی هم بد نیست به فکر خودمون باشیم

سالهاست که نتونستم به فکر خودم باشم . از صبح تا شب تو فکر اینم کی چه کار داره و من باید براش چکار کنم . استراحت هم ندارم و بم نمیدن چون اونا هم از رو اجبار به من احتیاج دارن .
باید خوب بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد