نقاشی زیرپوستی

امروز کائنات رو به کار گرفتم و شرایط کلاس نقاشی تو ساعت 3 ظهر رو جور کردم و داداشم منو برد رسوند و بعدش از اونجا رفتم سر کار . اگه نمیرفتم تا حداقل ده روز دیگه که استادم برمیگرده خیلی ناخوش و بی حوصله میشدم.  و اینکه کلاس جبرانی امروز رو از دست میدادم خیییییییلی ناراحتم میکرد .

اما خدا را شکر حرفش پیش کشیدم و مشکل خاصی نبود . همیشه مشکل بزرگ آقاست.  که اونم دعا کردم موقع رفتن خواب باشه و دعام گرفت

رفتم و یه دنیا لذت بردم . کارم به چشم استادم هم بهتر بود . و ایرادی نگرفت.  با انرژی رفتم سر کار . البته چون عادت دارم ظهر حداقل یه چرت بزنم و امروز فرصتش نبود کمی خسته بودم . اما الان مثل هالک انرژی دارم .

من یه عدد دختر  عاشق نقاشی هستم .

خدایا شکرت بابت این توانایی و فرصتی که بم دادی .


نظرات 4 + ارسال نظر
Reyhane R یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 17:06

سلام عزیزم.
چه خوب.
آخ جون.
خوب باشی همیشه.

ممنونم

تیلوتیلو شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 08:59

چقدر خوشحالم که تونستی کلاس را بری

ممنونم عزیزم

ریحانه جمعه 19 مرداد 1397 ساعت 22:39

بر اساس تجربه من هرچقدر قیمت کلاس خصوصی را بالاتر بگی بیشتر مشتری گیرت میاد.

من همیشه جانب انصاف رو گرفتم که کمتر طرفم تو فشار بیفته تخفیف زیاد دادم . اما برای بعضیا کلاس گذاشتن و قیمت بالای کار هم کلاس حساب میشه هم جواب میده . من که فعلا خبری نیست

ریحانه پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 ساعت 23:23

به به. دختر خوش سلیقه پر انرژی

همیشه شاد و شنگول باشی

آقا من هنوزم خوشحالم که کلاس زبان ۳ تا برداشتی این ترم. به نظرم هی سطح های بالاتر را هم بردار پله پله. بعد کم کم بزن تو کار معلم خصوصی

عکس نقاشی هات فراموش نشود.

مرسی عزیزم. محبت داری . والا منم سعی دارم پله پله تا ملاقات خدا بروم خصوصی که هر وقت گیر بیاد میگیرم . قبلا بیشتر گیرم میومد اما یه سالی هست که اصلا نداشتم .
جمجمه تموم شد عکسش میذارم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد