تعطیلی و کنسلی خر است

وقتی تمام روزای هفته رو پاس میکنم که به شنبه بعدی برسم و کلی تو تکاپوی کار نقاشی میفتم و ذهنم پر از یه دنیا دغدغه ست ،کنسلی کلاس خیلی حالم رو میگیره.  و یه هفته ذوق م فنا میره .

استادم خبر کرد که میخواد بره مسافرت و شنبه کنسله.  گفت فردا برم پیشش البته ظهر که من کلاس دارم . گفت 3 ظهر بیا.  که باز برام امکان پذیر نیست.  شاید شنبه یکشنبه هفته بعدش برگردن.  یعنی عملا دو تا شنبه رو بی کلاس طراحی باید سر کنم .

خب باید از این فرصت استفاده کنم و کاری که تو دستمه به بهترین حالت کار کنم و چند تا آناتومی هم بکشم .

تمام این روزها ذهنم لحظه به لحظه درگیره اینه که فلان ساعت چه کنم چه نکنم . کی ترجمه کنم . کی طراحی کنم . کی کار خونه کنم . کی استراحت کنم.  کی ترجمه . کی برم پیش دوستم . گاهی از این همه دغدغه و نگرانی های ذهنی م کلافه میشم . حالا اگه این وسط یه چیزی یا یه کسی برنامه ت عوض کنه کل این برنامه ریزی و حرص خوردنت بی نتیجه و بی فایده میشه .

تعطیلی های کاذب هم قوز بالا قوزه.  یعنی عملا من هیچ کاری نمیتونم بکنم و همه زمانم به پا شدن و نشستن ها سر میشه .

چند شب که یا ترجمه میکردم یا طراحی که تا 12 شب کار میکردم   . یعنی دوباره موتور کار تو این ساعت رو روشن کردم که از زمانم بیشتر استفاده کنم .

هنوز کتاب بعدی رو شروع نکردم . و این ضعف منه .

طرح جمجمه خیلی کار دلچسبی به نظرم نمیومد اما حالا دارم با علاقه رو اون کار میکنم و خودم حس میکنم که سایه هام بهتر و لطیف ترن .

حال دل آدم خوب باشه همه چی حله. 

من میتونم از سخت ترین شرایط هم رد بشم و پیش برم .

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 08:53

هورا به این دختر فعال
همین نبودن استاد را غنیمت میشماری و یه عالمه طراحی هات را جلو میبری

صدرصد

www.aycoservice.ir چهارشنبه 17 مرداد 1397 ساعت 22:30 http://www.aycoservice.ir

www.aycoservice.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد