شفاف سازی. ..

رفتم و ذهنم رو راجب قیمت مداد شفاف سازی کردم بهتر از اینه که تو ابهام و خواب بمونم .

دیشب استادم زنگ زد و کلاس امروز رو کنسل کرد و خیلی حیفم اومد . ولی رفتم بازار و الان برگشتم.  جاهای دیگه قیمت مداد همون 3000 تومن بود و رفتم پیش اون مغازه مذکور و خیلی محترمانه حرف زدیم و ایشون گفتن مدادها جنس شون یکی نیس و جنسی که اون میده 7 تومن جنس اعلاست.  جاهای دیگه حتی قسمت بیرون تر از منطقه خودمون رفتم و کسی چنین چیزی نگفت . بهرحال نمیدونم چقدر حرفش راست بود قرار شد از استادم بپرسم و نشونش بدم که تفاوتی حس میکنه تو جنس مدادها. 

اون دو مداد رو با یه مداد جنس اعلاشون عوض کردم و بقیه پول رو گرفتم . و از جاهای دیگه کلا 8 تا مداد خریدم و فیکساتیو و مغز پاکن مدادی و پاکن شارژی هم خریدم که دو روز دیگه نرم گرون تر بخرم و چون گذرم سخت میخوره به اون طرف .

الان میشینم بقیه کار نقاشی و خرده ریزه کاری هاش رو انجام بدم . استادم گفت خواستی با سکشن فردا صبح بیا . اما من فردا یوگا دارم و هفته پیش هم بخاطر طراحی م یکشنبه نرفته بودم پس موندم چه کنم ولی احتمال زیاد یوگام میرم و این هفته رد میکنم تا شنبه بعدی . شاید هم کل جزئیات کارو انجام بدم و هم بتونم چند تا آناتومی بکشم که خیلی دلم تنگ شده برای کشیدن آناتومی. 


نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 16 تیر 1397 ساعت 10:51

چقدر خوبه که اینهمه انگیزه داری
خدا را شکر که اینهمه نقاشی حال دلت را خوب میکنه
خوب کردی خرید کردی
مبارکت باشه
الهی به دل خوش استفاده کنی

فدای تو . فعلا شارژ اصلیم از نقاشی
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد