شنبه من

امروز رفتم کلاس نقاشی بدون اینکه ذره ای کار کرده باشم . راستش استادم خیلی شاکی شد اما محترمانه ملامتم کرد.  ازم خواست تا هفته دیگه کارو تموم کنم و بدون کار نگذرونم.  همش دارم به این فکر میکنم چه معجزه ای صورت بدم تا تموم بشه . کلاس یوگا نرم بخدا نمیدونم .

من هنوزم عاشق شنبه هام حتی اگه استادم ملامتم کنه .

باید هر طور شده کارو این هفته تموم کنم . از هر کاری یه کم بزنم بدم به نقاشی . من الان باید آموزش چهره رو شروع میکردم اما متاسفانه این طرح عقبم انداخت .

تمام تلاشم رو میکنم. 

نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 9 تیر 1397 ساعت 12:21


تو چقدر فعالی دختر
آفرین
گوش جان در چه حالیه؟
تو این عقب موندن این هفته را جبران خواهی کرد... مطمئنم

ممنون تیله من .
گوش جان هم خوبه .
حتما میتونم باید بتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد