مشغله های زیاد

خیلی وقت کم میارم . یه طرح سخت تو دستم دارم . و یه ترجمه بدون هماهنگی هم داداشم برام آورده . کلی شاکی شدم . دست و پا میزنم وقت جور  کنم برای نقاشی اما حالا باید این وقت رو بدم به ترجمه . موندم فردا برم یوگا یا بشینم پای ترجمه .

رئیس مون پیشنهاد داده که براساس تعداد ساعتی که پیش اون کلاس میگیریم برامون بیمه پاره وقت رد کنه . میگه این حداقل کاریه که حالا میتونم انجام بدم . هرکس هم خواست بقیه ش رو پرداخت کنه و بیمه کامل بده . هنوزم هیچ چیزی دقیق معلوم نیست قراره جوانبش بررسی بشه .

به نظر شما برای یکی مثل من که 13 سالی هست که بدون بیمه کار کردم . بیمه ازین به بعد به درد میخوره ؟ حالا چه پاره وقت باشه چه فول تایم.  مگه من قراره 20 ساله دیگه هم کار کنم که بعدش بخوام حقوقش بگیرم؟

اگه اطلاعاتی دارید راهنمایی م کنید دوستان خوب من .

خیلی خسته م از عصر که اومدم مشغول کار پخت و پز و بشور بساب بودم . یعنی میخواستم بشینم پای ترجمه . اما خسته م میخوام بخوابم .

هنوز نمیدونم فردا برم یوگا یا نه ؟

میخواستم بیشتر بنویسم اما از خستگی حس ندارم   . فقط درباره بیمه نظرتون بگید .

نظرات 7 + ارسال نظر
رابعه جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 09:13

اگر بیمه پدر باشی و بدونی بعد از فوتش دور از جون حقوق بهتون تعلق میگیره خب بد نیست اما با توجه به خواهر و برادری که تو خونه داری این مبلغ تقسیم میشه و قابل توجه نیست اما اگر بیمه از محل کار خودت رد بشه به غیر ازینکه در زمان بازنشستگی بهت مبلغی ماهانه تعلق میگیره یه خوبی دیگه داره این هست اگر خدای نکرده سانحه ای برات پیش بیاد و نتونی کار کنی بازم مستمری بهت تعلق میگیره‌

ممنونم رابعه جان . بله حقوق پدر روش حسابی نیس . چون اگرم روزی جداگانه چیزی بدن مسلما باید برگرده به هزینه های اصلی خونه . چون اگه قرار باشه هرکدوم پول خودش رو دست بگیره پس خرج زندگی از کجا دربیاد. درست میگم ؟
حالا منم با توجه به حرفای دوستان تصمیم گرفتم این شرایط بیمه رو دنبال کنم . هرقدر هم که کم باشه باز از هیچ بهتره

مهدیه پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 13:48

حتی میشه این سالهایی رو که تو موسسه کار میکردی نامه بگیری و ببری و هر زمان خواستی حق بیمه رو بپردازی برات سابقه بیمه محسوب میشه.
دور از جون عزیزت باشه، اگه زمانی برات بیماری هم پیش بیاد میتونی از کار افتادگی پیش از موعد بگیری و بازتشست بشی و حقوق دریافت کنی

ممنون از راهنمایی ت . بله حتما این کارو میکنم . البته بیمه این 12 سال پرداخت نشده رو که توان مالی ندارم دیگه پرداخت کنم . ولی ازین به بعد رو انشاءالله درصورت ردیف شدنش از طریق رئیس م دنبال میکنم

مهدیه پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 13:45

سلامگ حتما بیمه رو قبول کن. بیمه پدرت برا تو حقوق بازنشستگی نداره. اما اگه خودت بیمه بشی بعد از بازنشستگی میتونی حقوق بگیری. قوانین مرتب عوض میشن. تو میتونی با توجه به سن ات بازنشسته بشی حتی اگه سابقه کارت زیاد نباشه. این قوانین برا خانم ها آسونتره تا آقایون. شما میتونی یه سر برید تامین اجتماعی و اطلاعات کامل بگیری.

قبلا رفتم و یه سری اقدام کردم اما دیدم نمیتونم ماهیانه پرداخت کنم حتی بعد سه ماه هم ناچار میشم کل حقوقم رو بدم بیمه . این شد که بیخیال شدم . بله بیمه پدرم فقط در حد دفترچه درمان نه بیشتر

فاطمه چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 10:14

عزیزم بیمه همیشه به دردمیخوره.حتما لزومی نداره 20سالت پرشه.بسته به سنت بهت بازنشستگی میدن.با ده سال هم میشه
به علاوه بیمه به ادم اعتمادب نفس میده ودلتو قرص ترمیکنه
اگه دستت پرنیست.همون پاره وقتیم که ردکنن خوبه

مرسی پس دنبالش میکنم ببینم چی میشه

تیلوتیلو چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 08:49 http://meslehichkass.blogsky.com/

شما بیمه پدرت هستی؟ با توجه به این موضوع با یه نفر که اطلاعات بیشتر و بهتری داره مشورت کن
من زیاد خبر ندارم

بله من بیمه پدرم هستم . مرسی تیله عزیزم

ریحانه چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 06:29

من متاسفانه اطلاعاتی در زمینه بیمه ندارم. ولی حسم میگه تیلو میدونه.

مرسی خانمی

پرفسور خسته سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 23:16 http://porfossor.blogsky.com

به نظر من هر وقت بتونی بیمه رد کنی خیلی خوب می‌شه. حالا فوقش اینکه هر وقت از این‌جا خوشت نیومد می‌تونی بزنی بیرون و شیش ماهی بیمه بیکاری بگیری فوقش. نخواستی هم سابقه می‌شه واسه بعدن. به نظرم که چیز بدی نیست. استقبال کن در کل.

ممنونم از راهنمایی تون . خوش اومدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد