تفریح خونگی

ما معمولا عیدها مسافرت نمیریم بخاطر شلوغی جاده ها و شرایط ویژه ای که داریم که هر جا نمیتونیم بمونیم.  یا بریم . بخاطر همین اون داداش متاهله برنامه سفر رو بعد عید راه میندازه.  اگه یادتون باشه پارسال اردیبهشت ما رفتیم شمال . بریم نریم از اول عید شروع میشه تا آخرش.  ولی داداشای تو خونه خیلی شاکی بودن که معطل مهمانها و تصمیمات دیگران موندن.  آخه اون بیچاره ها هم تفریحی ندارن همش میرن مغازه و نیاز به تنوع دارن و بازسازی.  خلاصه از اونجایی که رفتن جمع ما جور نشد و

دیروز داماد بزرگه اومد و کلیییی واسطه گری و التماس کرد تا آقا و مادر راضی شدن باش برن . این دو داداش هم امروز با خواهرزاده م رفتن شیراز . سه چهار روزی و برگردن.  خیلی هم ناراحت من بودن که درنیومدم بم گفتن تو بیا بامون بریم ولی من که نمیشه خواهر تنها بذارم نرفتم.  البته اون به من گفت اگه میخوای بری برو من میگم اون یکی خواهر بیاد پیشم  . اما راستش من تو جمع سه تا پسر و با دغدغه موندن خواهر خیلی فکرم آزاد نمیشد.  تو خونه میمونم و از تنهایی که داریم لذتی میبرم   .

با مرتب کردن کمد و آشپزی و اگه حسش بود شیرینی پزی یا نقاشی.  و از اینکه کسی دور و برم نیس غر بزنه. 

دارم سعی میکنم ذره ذره بارم خودم رو بسازم. ..

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 21:53

سلام
منم گاهی این جور تنهایی و خونه موتدن رو به یه سفر ترجیح میدم و یه نظرم دلچسبه
خوش بگذره بهت عزیزم

بسیار ممنون

تیلوتیلو چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 12:31 http://meslehichkass.blogsky.com/

گاهی تنهایی هم لازمه و آدم را حسابی سرحال میاره
گاهی یه سکوت آرامش بخش آدم را حسابی سرحال میکنه
گاهی همین که میتونی هرچی میخوای بپوشی... هرچی میخوای بخوری... هرجور میخوای بخوابی و بیدار شی یه عالمه انرژی زاست
امیدوارم روزهای خوبی در انتظارت باشه

آره واقعا مهم اینه که بتونم از لحظه لذت ببرم به هر شکلی که باشه.

نرگس چهارشنبه 15 فروردین 1397 ساعت 12:30

آفرین دختر مقاوم و فداکار و گل.
الهی خوش حال و خوش بخت باشی.

ممنونم عزیزم همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد