تیلو راست میگه

تیلو جونم راست میگه که نباید اینقدر کم تو وبلاگ فعالیت کنیم . باید بیشتر بگیم و بنویسیم. 

من این چند وقت خیلی سرم شلوغه. 

کارای آخر سال اضافه شده به کارای دیگه . ذهنم خیلی مشغوله. 

امروزم جلسه آموزشی مربوط به آموزشگاه سفیر رو داشتم که تو منطقه ای با فاصله نیم ساعت رانندگی برگزار شد . نمیدونستم چطور بگم که باید 11 اونجا باشم تا 12.30 جلسه دارم و ممکنه تا 1 هم خونه نیام . خلاصه نگفتم فاصله چقدره و گفتم یه امتحان هست که حتما باید برم . دیگه رفتم . ولی اونا جلسه رو دیر شروع کردن و من فقط تا همون تایمی که اعلام کرده بودن ، موندم که ساعت 1 خونه باشم و دیرکرد نخورم . بعد هم فهمیدم تا 1 طول کشیده و دیگه بخواستی بیای خونه 1.30 میرسیدی. 

کلاسای زبانکده اولی م هنوز تموم نشده البته قرار بود قبل عید تموم کنیم اما گرد و خاک همه برنامه رو عقب انداخت . شاید در حد دو جلسه بمونه برای بعد از عید .

هوا خیلی ملس و خوبه . خیلی دلم میخواد عصر تا غروب برم بازار اما ظاهرا نمیشه.

راستی یادم رفت بگم یکشنبه با بچه‌ها یوگا بجای باشگاه رفتیم پارک . صبحانه رو اونجا خوردیم و کمی در حد اجتماعی ورزش کردیم.  خیلی خوش گذشت.  هوا هم عالی بود.  یه سفره پهن کردیم هرچی اورده بودیم توش گذاشتیم و خوردیم. 

شنبه دوستم برام نوبت آرایشگاه گرفته برم موهام کوتاه کنم . البته خورد میکنم که خیلی قد موهام کم نشه.  چند وقت موخوره و ریزش مو پیدا کردم.  درصورتیکه اصلا اینطور نبودم و موهای کاملا سالمی داشتم که آرایشگر هربار کلی ذوق و تعجب کرده. 

چقدر حرف برای گفتن بود و من ننوشتم. 

راستی چند روز یه چی به ذهنم رسیده . به تفاوتی که وبلاگ من با بقیه داره . البته من که همه رو چک نکردم اما با همین چند تا رو میگم .

حس کردم من شاید اشتباه کردم که از همه مشکلات و گرفتاری ها و دغدغه هام ، چه مالی و چه غیر مالی حرف زدم اونم به تفصیل.  شاید گفتن و نوشتن خیلی هاشون درست نبوده .

بهرحال دیگه گذشت . اگه تونستم در پست های بعدی تغییراتی ایجاد میکنم .

برای روز مادر به مامانم پول دادم .

بتون تبریک میگم دوستای خوبم .

نظرات 4 + ارسال نظر
طلوع ماه شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 23:04 http://mmnnpp.blog.ir.blog.ir

اگه تند و تند بنویسی منم خوشحال میشم.چون روزی دو سه بار اینجا رو چک میکنم به امید پست جدید
تو این روزای آخر سال دلت شاد و لبت خندون باشه دوست من

چشم عزیزم. مرسی که اینقدر لطف داری و هی سر میزنی من که چند وقته شرمنده تم همش دیر میرسم به پستات

ریحانه شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 17:59

منم اینجا رو دوست دارم چون بدون هیچ سانسوری مینویسی. زندگیه واقعی.

آقا من منتظر تابلو و نقاشی های جدیدت هستم.

مرسی ریحانه عزیزم ممنون که همراهم هستی

تیلوتیلو شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 08:51 http://meslehichkass.blogsky.com/

چه هیجانی داشت که اینجا را باز کردم و اول از همه اسم خودمو دیدم

چقدر خودم را دوست دارم...
به نظر من این وبلاگها برای این هست که ما راحت از هرچیزی که دلمون میخواد حرف بزنیم. بدون سانسور

منم تو رو دوس دارم نه فقط خودت
ممنونم از بودنت.

ماه ترنج شنبه 19 اسفند 1396 ساعت 01:15 http://ilovelife.blogsky.com

به به...صبحانه تو هوای آزاد عالیهههه واسه روحیه آدم.خوشحالم که از رسیدگی به کارات حالت خوبه و آرزو میکنم هرچی به سال جدید نزدیک تر میشیم انرژی مثبتت بیشتر بشه دختر مهربون

ممنونم دوست من . منم براتون سال خوبی رو آرزو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد