پیش به سوی رنگ روغن

دستم تو کار طراحی تا همین الان فقط 4 کار آماده کردم و حداقل تا شنبه 10 تا کار باید انجام بدم . رنگ روغن هم انشاءالله چیزی پیش نیاد از فردا شروع میشه .

وقت کم میارم همش مخصوصا اینکه تو هر شرایطی نمیتونم کار کنم چون خیلی سوال جواب میشم یا حتی ملامت. 

کاش اینجا جایی بود برای این جور کارا. 

اینم وسایل رنگ روغن


نظرات 5 + ارسال نظر
طلوع ماه چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:12 http://mmnnpp.blog.ir

::
موفق باشی خانوم.

ممنونم عزیزم

لیلی چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 15:43

بهت تبریک میگم.تو ادم مفیدی هستی
کاش حداقل یکی از هنرای تو رو داشتم
قدر خودتو بیشتر بدون

لیلی عزیز من درخدمتم هر راهنمایی لازم باشه . مطمئن باش تو هم هنرها و استعدادهایی داری که بشون توجه نکرده نه اینکه نداری ... فقط بشون فکر کن .

زهرا چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 06:52 http://khunamun.com

سلام عزیزم.
خیلی خوشحالم که می‌بینم انقدر روحیه تو پست هات زیاد شده. خوشحالم که برای خودت وقت می‌گذاری و کاری به حرف و نظر بقیه نداری. ببخشید وقتی مریض بودی حات رونپرسیدم اللن خوندم تو مست های قبل. بهتری خدا رو شکر دیگه؟

خوبم زهرا جون . میدونم تو هم گرفتاری قربونت. ممنون خیلی زیاد .

یکی از لذت های زندگی همین پیشرفت های قدم به قدمه.اینکه اولش چقدر ترس داشتی چقد سخت بود چقد دست و پا چلفتی بودی ...بعد از چند وقط چنان پیشرفت میکنی که خودت به گذشته فکر میکنی خندت میگیره! نگاه کردن به مسیر طی شده برای پیشرفت کیف داره.باعث افتخاره ادم به خودش میشه. بهت تبریک میگم

ممنونم. خوندن این کامنت ها از شما برام نوید امید در بهتر شدن حالت رو میده .
بله سخت اما میشه رفت .

تیلوتیلو سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 15:51

کاری به حرف و حدیثا نداشته باش
حرف همیشه هست
به دل خودت توجه کن
خیلی خوشحالم داری کاری را میکنی که دلت میگه

عزیزم همین کارو میکنم. دیر متوجه خودم شدم حالا بیشتر هوای خودمو دارم . ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد