زندگی ...


زندگی یعنی نفس کشیدن با لذت . یعنی بخور و بخواب . بشین و پاشو . برو بیا . خنده و گریه . غم و شادی . اشتباه و تجربه .

ارتباط با  اطراف . سپاسگذار کائنات بودن . شاکر خدا بودن . یعنی یک روز ویران و خراب شدن و روز دیگر ساخته و سرپا شدن .یعنی من . یعنی تو . یعنی هر حرکت ریزی که میشه ایجاد کرد . من باز هم سعی میکنم خوب باشم . سپاسگذار ی کنم و امید بورزم .نمیشه ایستاد و نرفت . نمیشه خوابید و بیدار نشد . نمیشه زنده بود و نفس نکشید . باید ادامه داد . باید لبخند را عمیق تر و واقعی تر کرد.  باز هم تلاش خواهم کرد.  باز هم زندگی خواهم کرد.  







نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 08:18 http://meslehichkass.blogsky.com/

خدا را شکر که حالت بهتره
بله زندگی ادامه داره
پس حالا که فرصت زندگی داریم بهتره که زندگی کنیم

مرسی

میهن بلاگ سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 06:49 http://enteghal2016.blogfa.com

سلام دوست خوبم
در صورتی که تمایل داشتین تا وبلاگتون رو به 1000 مدیر وبلاگ در میهن بلاگ معرفی کنم به سایت بنده مراجعه کنید. این کار فقط با قیمت ؟؟؟؟؟ انجام می شه
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد