دل مشغولی

امروز اینجا داره بارون میباره و منم چون کلاس نداشتم فرصت پیدا کردم بیام پای وبلاگ . هر چند دیدم که هیچکس بهم سر نزده و حس میکنم عمر دوستی  های مجازی این وبلاگ به پایان رسیده نمیدونم دلیلش چی بوده اما هر چه هست مقبول است.


این روزها حس همسر شدن و مادر شدن درونم عمیق تر شده . و حس نگرانی از آینده به کابووسهای شبانه تبدیل شده . نمیدونم برام چی پیش میات . البته که همه نمیدونن اما کسانی که تنهاین بیشتر از آینده شون میترسن . مثل من که بعد از پدر و مادرم بی کس میشم و دل خوش کنکی تو زندگیم ندارم . تبدیل میشم به یه ربات که فقط کار میکنه و غصه گذشته رو میخوره .

دلم میخوات قبل نبودن پدر و مادر ، یه اتفاق قشنگی تو زندگیم بیافته و بشم مال احساسات خودم . مال همسر و بچه م .

خیلی نگرانم خیلی زیاد . هنوز هم به سپاسگزاری ادامه میدم و از زندگی نسبت به گذشته راضی ترم . اما اون بخش وجودم در کنترلم نیست و من رو تو خودش حل میکنه و آرام و قرارم رو میگیره .

خدا کنه هر چه زودتر به سکون و آرامش برسم .


پ ن : داشتن کیف و موبایل برای دختر مجرد خوب نیست .

دختر مجرد نباید چیزی بخرد و آدم حساب نمی شود . ( از دید بعضیا )

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 17:23 http://khunamun.blogsky.com

سلام عزیزه دل.
من هم تو هم بقیه دوستانو میخونم ولی باور کن این روزها انقد درگیری دارم که نمیشه تمرکز کنم برای همصحبتی و کامنت گذاشتن.
عزیزم باورت میشه من همیشه برای ارواج موفق و خوشبختی تو دعا میکنم؟ خودتم یکم تو محیط کارت و اینا حتما موقعیت ازدواج برات پیش میاد چون باتوجه به شناخت تو این مدت دختر سنگین و متشخصی توی ذهن منی:) سنت که کم نیست بخوای سبک سری کنی پس اگر موقعیت خوبی دیدی سعی کن خودت رو نشون بدی (منظورم خدایی نکرده بد نیستا، ینی هیچ عیبی نداره اگر تو واسطه ای برای آشنایی بفرستی بدون اینکه اون بگه از طرف توعه. مثلا بهش بگه شما خیلی متشخصی اگر بخوای ازدواج کنی من میتونم یکی از همکارا رو بهتون معرفی کنم ؛ اینجوری منظورمه). الان همه دنبال دختر خوب و نجیب مثل تواند. انشاءالله که خوشبخت بشی قربونت برم.
پ.ن: اصلا به این بعضی ها توجه نکن.

سلام زهرا جان . مرسی از حرفای قشنگت . مرسی از حسن نظری که به من داری . خوبی از خودته عزیزم
از این تکه ش خیلی وشم اومد.
پ.ن: اصلا به این بعضی ها توجه نکن

اینو خیلی خوب اومدی

من دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 12:50 http://meslehichkass.blogsky.com/

همه چیزای خوب دنیا ماله خوده خوده مجردت
بیخیال کل دنیا
همه چیزای خوب
کیفای خوشگل
موبایل جینگولی و هرچیزی که حالت را خوب میکنه ماله توست
نزار هیچکس چیز دیگری را وارد ذهنت کنه
مجرد بودن هم عالم خودش را داره

واقعا خوشم اومد از جملاتت و خنده م گرفت . ممنونم عزیزم . چشم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد