این هفته تونستم یه طرح چشم کار کنم برا استاد بفرستم . 

مدرسه هم فقط روزایی که مراقبت دارم میرم . 

نمونه سؤال هم طراحی کردم و فعلا حجم کارم به نسبت سبک شده .

برای مشکل هورمون ها اقدام کردم ، آمپول هام رو زدم و باید یه آزمایش هورمونی هم بدم . تا ببینم سیکل ماهیانه چطور پیش میره . سه تا آمپول رو یه جا دکتر گفت باید بزنی . 

بعد از پیگیری کارای پزشکی م . میخوام مجدد برنامه ورزش یا پیاده روی بذارم . درد تو پاهام این مدت یه درد عجیب بود ، راستش باید یه متخصص داخلی و یه تغذیه برم البته اگه بشه . 

تا آخر اردیبهشت بیمه مدرسه تموم میشه ، پرس و جو کردم و گفتن میتونم این مدت تابستون رو برگردم تحت پوشش پدر ، اونوقت برم دنبال کارای پزشکیم . حالا همه اینا تو لیست کارای آینده ست . 

فعلا دارم برای خصوصی ها برنامه ریزی میکنم شش هفتایی هستن کلا . مثل همیشه مشکل جا بزرگترین مشکله . ولی زرنگی که جدیدا میکنم اینه که روزای جمعه که مغازه تعطیله ، خصوصی رو تو مغازه پیش میبرم . 


کلاسای قلمچی هم با شب امتحانی ها تموم شد . فقط دو تا کلاس زبانکده رو دارم . 


باز باید برم پیش خیاط . و اگه سال بعد هم  سرکار باشم باید پارچه بخرم یه فرم بدوزم.  

از زیور خبر دارم که موسس به مدیر خنثی گفته سال بعد هم خانم ساره باید باشه و فکر جایگزین نباش ، نمیدونم اینو گفته بودم براتون یا نه . اگه تکراریه ببخشید چون خیلی ذهنم آشفته و بهم ریخته ست . 

تو مرحله انکار و پذیرش یه موضوع جدید هستم . 

دلم یه مشاوره زودهنگام میخواد ، یه موضوع مهمی پیش اومده که دوس دارم با دکتر راجبش حرف بزنم ، یه موضوع خانوادگی. 

و در عین حال سعی میکنم زندگی خودمو پیش ببرم . 




نظرات 3 + ارسال نظر
رضوان یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 ساعت 09:55 http://nachagh.blogsky.comy

ساره خانم کوشا و پر تلاش حق اش است یاری پروردگار را به عینه ببینه.خدایا نور و شادی بر زندگی ساره پخش کن تا آشکار دست یاری گر ات را ببیند و حظ کند.او عزیز دل من است.

ممنونم از شما
تندرست باشید عزیزم

تیلوتیلو شنبه 22 اردیبهشت 1403 ساعت 11:41 https://meslehichkass.blogsky.com/

اینکه همیشه برنامه ریزی داری عالیه
امیدوارم که مشکل جدی نباشه و خیلی ساده حل بشه

ممنونم عزیزم
زمان همه چیزو حل میکنه . دارم عادت میکنم به این نوع صبر و کنار اومدن با مسائل زندگی

م جمعه 21 اردیبهشت 1403 ساعت 12:39

سلام عزیزم بعد از یه مدت سکوت من...
الان بیشتر متوجه شدی که چقدر توانمندی..
همین تدریس رو اگه تو یه شهر بزرگ ارایه بدی کلی شاگرد برای آزمون های تیزهوشان و کنکور خواهی داشت لطفا عزیزم بیشتر مطالعه کن و خودت رو برای رهایی به بهانه تحصیلات تکمیلی ولی در اصل کار و زندگی تو یه محیط لایق خودت آماده کن... اینو از مشاورت هم بپرس عزیزم منم یه معلم از شهرستان بودم که رفتم تهران و متوجه شدم در نتیجه سالهای تدریس و مطالعه خودم اتفاقا اونجا هم کارایی بالا و صد البته درامد بسیار بهتری دارم من تخیل نمی کنم تجربه امو بهت میگم نازنینم .. تو توانخواه نیستی بسیار توانمندی و میتونی...به دانشجویان ارشد تا 5 الی 6 ترم خوابگاه میدن که مشکل مسکنت رو حل میکنه اگه کم کم هم زمان درس بخونی اونجا به سرعت تبدیل به یه معلم سرشناس و پر درامد میشی فکر کن تو شیراز یا اهواز یا اصفهان باشی...

م عزیز
خیلی خوبه که کامنت دادی ، و نمیدونم چقدره که با من بودی ولی خوبه که سکوتت شکسته .
ممنونم از حسن نظرت
من مشکلات داخلی زیادی دارم که نمیشه خیلیاش گفت و واقعا دیگه به ادامه تحصیل حتی نمیتونم فکر کنم خیلی خسته م ، میم جان . باید آدم قبول کنه یه جاهایی حدش و توانایی ش همینه دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد