تمدید گواهینامه

دیروز با خواهرم رفتیم برای تمدید گواهینامه.  خدا رو شکر شلوغ نبود معطلی هم نداشت خیلی . امیدوارم یه روزی بتونم برا خودم ماشین بخرم و راحت تر اینور اونور برم . 


همون دیروز هم واکسن آنفلوآنزا زدم . جاش خیلی ورم کرده و کل امروز رو تب و استخون درد داشتم . هنوزم همونجورم .


لازم به توضیح هست که واکسن رو با آشنابازی تونستیم گیر بیاریم که سه تاش حدود یه تومن شد . منم گفتم بزنم که تو شلوغی مدرسه انشاالله مریض نشم یا سخت مریض نشم . 


با همین حال بدم ، کلی امروز کار کردم و سرپا بودم . حس سرما میکنم دلم میخواد کولر خاموش بشه . خاموش هم میکنم اما خیلی زود خونه گرم میشه و مجبوریم دوباره روشن کنیم . 


به شدت احساس تنگی جا میکنم تو خونه . به سختی وسایلم رو جاساز میکنم . و میدونید انباشتگی باعث حال بد میشه . و الان حدودا ۸ ماهه که این انباشتگی  و بلوکه شدن همه گوشه ها و زوایای خونه زیادتر از قبل شده . 


متأسفانه یه آدم بزرگ هم نیس که تصمیم درست بگیره برای خونه ، جوری که شرایط مون بهتر بشه ، بلکه یه گوشه یا یه اتاق ، که میدونم کاملا پرایوت و شخصی هم نخواهد بود ، گیرم بیاد . 



نظرات 1 + ارسال نظر
نینا جمعه 30 شهریور 1403 ساعت 00:37

امیدوارم بهتر شده باشید .من حدودا ده ساله هرسال واکسن انفلونزا میزنم تا الان یکبار هم تب و‌‌ ..نکردم .اصولا عوارضش خیلی نادره شما یه کم بدشانس بودید.اصفهان که واکسن در دسترس بود .عروس که هنوز تو منزل شما هستند بارداره؟؟بچه بدنیا بیاد چکار میکنند ؟اگه بازم تو خونه شما میمونند شما باید کم کم فکر مستقل شدن بکنید.مثلا با یه همکاری چیزی خونه شریکی کوچولویی بگیرید

خوبم نینا جان .
نینا اسم خیلی قشنگیه
والا شایدم چیزی باید از قبل رعایت میکردم و نکردم که دیروز تب کردم . تازه حمام هم رفتم ۲۴ ساعت بعد. انگار تا دو سه روز حمام هم نباید میرفتم . و میگن شاید حساسیت خوراکی با واکسن تداخل کنه که باعث تب بشه . اینا رو شنیدم ، البته دیگه بعد اینکه تب کرده بودم .
بله عروس بارداره . والا به گفته خودشون دارن دنبال جا میگردن، چی بگم والا نمیدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد