اولین جلسه دبیران مدرسه

شنبه و یکشنبه رفتم برا اولین جلسه معلمان برا هر دو مدرسه . 

برنامه امسال رو بیشتر از پارسال دوس دارم . امسال یه کلاس دیگه بم اضافه شد تو پایه هشتم . 

اگه برنامه تغییر نکنه فعلا شنبه یکشنبه دوشنبه از ۷:۳۰ تا ۱:۴۵ کلاس دارم ، سه شنبه آفمه دوباره چهارشنبه کلاس دارم ، زنگ اول خالیه و مجبور نیستم ۶ صبح پاشم   زنگ دوم و چهارم کلاس دارم ، زنگ سوم خالیه و تو مدرسه میمونم .  

حس خوب و مثبتی دارم . انشاالله سال تحصیلی خیلی خوبی بشه .


مدیر ساناز ( همون مدیر خنثی سابق ) از من و چند تا از همکارا خواست تو بسته بندی کتاب ها کمک کنیم ، منم رفتم کمک و نزدیک ۲۰۰ تا اتیکت گرد هم داشت که من آوردم خونه و ظهر نخوابیدم و تقریبا دو ساعت و نیم برش شون طول کشید . دبیر هنر همه این کارا رو می‌کرد و واقعا فعال بود و بدو بدو زیاد داشت.  حالا کنار دبیر هنر و پرورشی شاید گاهی لازم بشه ما هم کمک هایی کنیم.  


مدیر جدید اون مدرسه ، که جانشین مدیر مرضیه شد ، فامیلش رو گفت ولی اسم کوچیک نگفت که بتونم یه شبیه سازی اینجا بدم  و فعلا اسمش بمونه همون مدیر مرضیه . تو جلسه اول خیلی قانون مند و رسمی برخورد کرد ، البته مدیر مرضیه هم خیلی قانون مند بود ولی من چون کل تابستون پارسال بارها ایشون رو دیده بودم باشون راحتی رو حس کرده بودم . ولی فعلا با یه جلسه نمیشه راجب حس خودم قاطعانه حرف بزنم . 


از اینجا یه کفش مشکی خریدم بچه ها . 

اگه یه کیف کاری گیرم بیاد اونم خوبه بخرم . فعلا یه قهوه‌ای ای پارسال رو دارم و یه مشکی رو دوشی که راستش یه مقدار آسیب دیده با اینکه همون پارسال برا مدرسه خریدم ولی برا بیرون هم گاهی استفاده کردم . 


راستی یادم رفت بگم جمعه به پیشنهاد و اصرار عروس بعدظهری رفتیم آبادان . دو تا داداشا ، عروس و من و پسرخواهر کوچیکه. 

بازار خیلی شلوغ بود . دور دور کردیم . یه شلوار بگ خریدم . شام رفتیم همون رستورانی که پارسال تو اردو همکارا رفته بودیم . من مطابق سهمیه رژیمم فقط نصف ساندویچ همبر خوردم ، پنیر و چیپس هم نداشت . و بچه‌هامون هم خیلی غذاش رو دوس داشتن.  


آهنگ سهیل مهرزادگان و هایده هوش مصنوعی  رو من خیلی دوس دارم و حالا داره تو گوشم تکرار میشه . چون از صدای فیلم های تکراری ترکی مامان کلافه شدم . انگار قراره دیالوگ ها رو حفظ کنیم . ولی اونم اینجوری وقتش پر میکنه عصرا دیگه . 


همین .



نظرات 2 + ارسال نظر
مهتا چهارشنبه 28 شهریور 1403 ساعت 20:57

امیدوارم سال تحصیلی خوبی داشته باشی خانوم معلم

ممنونم

سارا سه‌شنبه 27 شهریور 1403 ساعت 21:01 http://Perinparadais.blogsky.com

افرین به دختر پرتلاشمون
باعث انگیزه ای
کودوم اهنگش؟

مرسی عزیزم
اسم آهنگ حل و فصل هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد