چالش طراحی

استاد دوباره یه چالش گذاشته و تاریخ ارائه کار ۱۵ مهر هست . خیلی دوس دارم بازم شرکت کنم بلکه یه مدرک دیگه بگیرم . امروز اعلام کرده و دارم به ایده های مختلف  و زمان کم فکر میکنم . خدا کنه بتونم  یه ایده خوب اجرا کنم . خلاقیت تو کار برای استاد خیلی مهمه و نباید کار فقط یه طرح آماده باشه که ما کار کرده باشیم . ولی موضوع چیدمان اشیا هست و چشم . 


وارد مرحله آموزش چهره شدیم و این هفته اولین جلسه آموزش کشیدن جمجمه و بخش بندی های اونو گرفتیم . البته من هنوز پای کار ننشستم . احتمال  زیاد فردا صبح اگه کاری برام پیش نیاد ، میشینم تکالیفم رو انجام میدم . 


از خوشحالی در پوست خودم نمیگنجم وقتی شلوارهای تنگ چند ماه پیش رو حالا خیلی راحت تن میکنم . 


امروز تو یوتیوب  فیلم عامه پسند رو دیدم ، آخرش که تموم شد گفتم حیف از وقت خوابم که به این فیلم گذشت . البته باید اعتراف کنم من یه فیلم باز یا متخصص  نیستم ، و مثل بعضیا نگاه فلسفی ندارم . فیلم نگاه میکنم که سرگرم بشم و لذت ببرم . اما ازین فیلم لذت نبردم .

دیشب به شدت دلم هوای فیلم سینمایی  کره ای یا انیمه کرد ولی هرچی سرچ کردم نتونستم جایی برای دانلود پیدا کنم .


شایدم از تلاش زن ۵۷ ساله فیلم خانم فاطمه معتمدآریا و شکستش تو همه اون چندتا کاری که خواست انجام بده ، بیشتر حرصی شدم . انگار ترجیح میدادم راحت شرایط خودش رو بپذیره و یه آرامش نسبی داشته باشه تا اینکه اینجوری همه حداقل چیزی رو که داره هم از دست بده . 

شاید بگید چرا باید به حداقل قانع باشه ؟

شایدم چون من خودم عمرم رو به حداقل ها سر کردم و نتونستم  بیشتر از حد خودم چیزی بخوام و بدست بیارم . 

قاعدتا  همه  مثل من نیستن و نباید هم باشن . اما خب دیگه حرص خوردم براش.


مدتیه تیتر نوشتن برای پست ها ، برام سخت شده و این یعنی آشفتگی  ذهنی و عدم تمرکز . 



نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 5 شهریور 1403 ساعت 13:27 https://meslehichkass.blogsky.com/

منم زیاد از این فیلم خوشم نیومد و حرص خوردم

آره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد