الان بخونید ، شنبه تون خراب نشه با خنده ....

تلافی حال خوب دیروز صبحم با اعصاب خوردی های کار و تو خونگی بعدظهر دیروز تا همین الان و .... دراومد‌ .

الان خیلی عصبی و ناراحت و آشفته م . 

از خیلی چیزا و آدما کلافه م .

برنامه های کاریم و خونه خیلی تو هم و به هم ریخته ست . 


امروز بعد حمام موهام رو صاف نکردم و این یعنی حالم خیلی بدِ که حس همین کارو هم نداشتم . و این یه زنگ خطره . 

میگم خودت رو با کار و طراحی مشغول  کن ، از اونطرف میگم آخه چقدر کار ، چقدر بدو بدو ، چقدر فرار از هرچی که تو زندگیته.  چرا همه چیز اینقدر سخت و طاقت فرسا میاد تو زندگی من و یا ما . 

اینقدر دلم میخواد غُر بزنم که خدا میدونه .

دلم میخواد دعوا کنم . با کوچکترین  تلنگری داد و بیداد کنم . 

همه این روزهای گرم تابستون رو دارم به خستگی و فشار روحی سر میکنم ، دو روز دیگه مدرسه شروع میشه و من خسته و بی انگیزه  باید برم سر کلاس . 

با همین حال عصبی و تو سکوتی عمیق بلند شدم برای خواهرم کیک هویج درست کردم ، انگار با این کار خواستم از چیزایی فرار کنم ، چندین بار تا حالا بم گفته بود ، دیگه امروز شد که بشه .  تقریبا یکی دو سال اخیر میفهمم  چرا زن ها وقتی عصبانی هستن بیشتر کار میکنن ، بیشتر بشور بساب میکنن . بلانسبت جمع زنان محترم و عزیز چون خّلیم ، چون اون لحظه آغوش امن و قوی نیس که بگه بگو من میشنوم ، بگو من درک میکنم . بگو چون حق داری . برای همینه میریم تو آغوش آشپزخونه  و قابلمه و و و ... 

صد افسوس  به این حال مون . 


باید اولین فرصت این هفته یه مشاوره جور کنم که خیلی نیاز به حرف زدن دارم . اما واقعا تحمل بعضی از نسخه ها رو هم ندارم . اصلا گاهی خسته میشم ازین قهرمان بازی ها ، ازین قوی بودن ها ، ازین تلاش برای کوتاه نیامدن ها . 

دلم میخواد هرجا خسته شدم بشینم ، هرجا عصبی  شدم داد بزنم . 

نظرات 4 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 15 مرداد 1403 ساعت 12:36 http://gharetanhaei.blog.ir

۱۰۰ بار لایک به کامنت شیرین

مونا دوشنبه 15 مرداد 1403 ساعت 09:34

سلام
بهتری؟
خواستم بگم هیچ کاری نمیشه کرد
هر وقت خسته شدی داد بزن جیغ بزن حتی گریه کن
بعدش استراحت کن
و بعدش ادامه بده
زندگی سخته دیگه ... فقط گاهی حال میده
برای همه همینه
ولی هر کسی فقط غم خودش رو میبینه
و ما چه میدانیم .. شاید روزی همه چیز بهتر شد..

سلام عزیزم
آره بهترم
متأسفانه همین طوره که میگی

رها یکشنبه 14 مرداد 1403 ساعت 19:54

دقیقا باید همین کارو بکنی. وقتی خسته ای بگو خسته ام.

کم و بیش میگم
اما جواب همیشگی اینه ... چه میشه کرد؟

شیرین ۲ یکشنبه 14 مرداد 1403 ساعت 09:00

ساره جان
دسترسی به استخر داری؟
بودن در آب را دوست داری؟

اگر پاسخ ۲ سوال بالا مثبته، بهت استخر رفتن را شدیدا توصیه میکنم، و اصلا هم لازم نیست شنا بلد باشی

اون پناه بردن به کار در خلا عاطفی و نبود آغوش گرم و امن، بخصوص در خستگی های مفرط و فشارهای عصبی، متاسفانه فشار جسمی و حتی روحی مضاعف وارد می کند.
برای من و خیلی ها، آب نقش آرام بخش، آغوش و نوازش را داره.
اونقدر خوبه که میتونم بهت پیشنهاد بدم هزینه یک جلسه مشاوره رو اختصاص بدی به استخر( میدونی که چقدر به مشاوره خوب باور دارم و مشاور شما هم خوشبختانه جزو معدود مشاوران کار بلد است)

البته همه اینها به شرط اینه که از آب خوشت بیاد.

سلام شیرین جان بله خیلی آب و بارون و استخر دوس دارم
بش فکر نکرده بودم ، باید ببینم در حد یک جلسه امکانش هست و بقیه شرایط زمانی رو چک کنم
ولی فکر خوبیه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد