من و بارون

کار سفارش هام دیروز تموم شد و امروز بسته بندی کردم و با اینکه بارون تند میزد بدون چتر پیاده رفتم پستش کردم ، انگار ته وجودم چیزی هست که دلم میخواست  بارون اونو بشوره . وقتی از خونه رفتم بیرون دلم رهایی از دغدغه های  ذهنی م رو میخواست و  یا شاید فرار از حرف ها و افکار اطرافیان  برای قانع کردن من به مورد خواستگار و  باورهای غلطی که به یه چیزایی دارن . به خودم میگم اصلا اهمیت نده چون تو نمیتونی و نیاز نیس همه رو قانع کنی ، نیاز نیس به حرفاشون اهمیت بدی ، چیزی که لازمه اینه که بتونی پای حرفت و باورت بمونی . 

من بارون رو خییییلی دوس دارم ، بارون امروز خیسم کرد و حتی  پای مریض شدن هم ایستادم چون کاری رو کردم که لذت بردم . 

بسته رو پست کردم و سفارش خرید خونه رو انجام دادم ، بی هدف تو بازار کوچیک  منطقه مون دور زدم و یادم به لیست خریدم افتاد ، چند تا خرید دیگه انجام دادم و رفتم سمت لوازم آرایشی  برای خودم دو تا لاک خریدم  . قشنگ معلوم بود ساره درونم  داره بهونه گیری میکنه ، رو لج افتاده و حتی خودش هم نمیدونه چی میخواد .

حتی وقتی داشتم رنگ لاک ها رو چک میکردم یکی بم میگفت چته ! انگار حالت خیلی بده ، از چی فرار میکنی ؟ 


تو بارون راه رفتم و اصلا برام مهم نبود چقدر خیس میشم و حتی برام مهم نبود تو چقدر آب  ، پا میذارم . بی چتر و بی کاپشن ، فقط یه کت خزدار تا بالای زانو تنم بود که همه آب رو به  خودش جذب می‌کرد.  مثل بچگی ها  بیخیال خیس شدن  پا تو  چاله های آب گذاشتم  و به نگاه متعجب بعضی ها میخندیدم  که آره باید بارون رو با تمام وجود حس و لمس کرد . به من باشه هر روزی که بارون بباره  برم خیس بشم ... 

نظرات 3 + ارسال نظر
فرشته جمعه 30 دی 1401 ساعت 10:24

چقدر عالی که پست کردی وخیالت راحت شد
بارون وسردی هوا وقدم زدن چه ترکیب جذابی بسیار کار پسندیده ای

آره عالی بود

مونا چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 10:02 http://www.khepel-2008.blogfa.com

سلام
خوب کردی
هر کاری حال آدم رو بهتر کنه بهترین کاره

ممنونم

تُ‌رَنْج سه‌شنبه 27 دی 1401 ساعت 15:55 https://neg1.blogsky.com/

مثلا هوا سرد و بارونی باشه و فقط بری بیرون بدویی :)))
رها...

آره
اما اینجا محیط جوریه که نمیشد دوید ، باید میرفتم دورتر... همیت که تونستم راه برم شکرش باقیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد