چه کنم بچه‌ها

باید یه مدت دیگه بوم بیارم خونه روش کار کنم از حالا موندم چه کنم و چه طوری هی ببرم بیارم . همه بوم و همه باکس وسایلم. 

الان پیش استاد میمونن اما بعد بخوام بیارم و ببرم دردسره.  من حتی مجبورم که مامانم هم به زور قانع کنم برای چیزایی که من دوس دارم و اون به دلایل مختلف رد میکنه.  پول از خودم جون از خودم ولی باید بترسم از ملامت شون .

حتی طراحی هم نمیتونم کار کنم چون استاد ازم میخواد مدل بذارم جلوم و بکشم و تو خونه ما واقعا کار سختیه. 

هرچی فکر میکنم ببینم کجا میشه برم کار کنم راهی پیدا نمیکنم.  اگرم بخوام تا تموم شدن طرح رنگ روغن پیش استاد کار کنم دوره م طولانی تر میشه و هزینه م بالا میره . اصلا موندم چه کنم .

به نظر شما چکار کنم.   

نظرات 8 + ارسال نظر
فرساد چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 12:51

دوست من بیا خواسته ات را مطابق درک پدر و مادرت توضیح بده
مثلا اگر بگی برای هدیه به برادرم و یا برای جهاز خودم و یا تزیین خونه می خوام این تابلو را یا از این روش پول درمیاورم شاید برای اونا توجیه پذیر تر باشه

یا مثلا بگی از این روش یه کار بهتر بدست میارم که میشه بیشتر زمان در منزل با شما بگذرونم

باید ببینی چی برای اونا مهمه، حرف دلشون بفهمی و کارتو برای ایشان توجیه کنی

شاد و سلامت و موفق باشی، بهت تبریک میگم ، امسال خیلی نسبت به سال گذشته انرژی مثبت داری و این یعنی شما درحال رشد هستید و قطعا در آینده محصول این رشد و تلاش ها را بدست میاورید

ممنونم فرساد جان .
همه چیزایی که گفتید هم خارج از درک و پذیرش اوناست. مشکل اصلی من وارد کردن و خارج کردن اون بومه. و گزنه برای کار کردن میتونم صبح ها که اتاق خواهرم بسته ست کار کنم که آقا نبینه اگرم مادر چیزی گفت یه جوری توجیه ش کنم . ولی جابجایی بوم جلو چشم شون هر روز سوال برانگیز میشه . که این میره سرکار یا میره بچه بازی و کلاس نقاشی برا چی پولش هدر میده و ازین حرفا

ریحانه چهارشنبه 15 آذر 1396 ساعت 01:56

با یه دوستات نمیتونی هماهنگ کنی که خونه اونا باشه و گاهی بری خونه اونا کار کنی؟


گفتی سر کار زبان هم میری. با اونا راحت هستی که اجازه بدن ویایلت اونجا باشه و بعد از ساعت اداری بمونی و کار کنی؟

ریحانه جان باور کن به این قسمت هم فکر کردم که ازشون بخوام خارج از ساعت کاری برم اونجا اما خیلی ناجوره. که بپرسن چرا تو خونه کار نمیکنی و من بخوام دنبال هزار جور توجیه باشم یا دروغ بگم یا با گفتن واقعیت خودمو ضایع کنم .

ریحانه سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 18:33

اگه به مامان اینا بگی کلاس نمیری و خودت برا دل خودت نقاشی میکنی چی؟
گاهی هم میری و به دوستت که این کارست کارت رو نشون میدی ...

آخه هفته ای دو روز باید بوم ببرم و بیارم . متاسفانه پدر و مادر من تو کتشون نمیره . اصلا یه چیزایی رو انگار درک نمیکنن

زهرا.سین سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 13:19

سلام
میتونین تو کتابخونه ی نزدیک منزل تون کار کنید و وسایلتونم همون جا باشه؟!

امروز از کتابخانه پرسیدم گفت فقط برا مطالعه جا داریم برای نقاشی جا نداریم

زهرا.سین سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 13:17

سلام
میتونین تو کتابخونه ی نزدیک منزل تون کار کنید و وسایلتونم همون جا باشه؟!

تیلوتیلو سه‌شنبه 14 آذر 1396 ساعت 12:41

هرچیزی که اولش برای خانواده غیرقابل حله بعد از چند بار حل میشه
ملامت ها را نادیده بگیر
قشنگ مدل را بزار جلوت و شروع کن
حل میشه براشون

تیلو چی بگم قربونت. دلم خونه...

از پاسخ میمانم :|

بله همه مشکلات من بی پاسخ خدا و لاینحل موندن . میدونم.

ریحانه دوشنبه 13 آذر 1396 ساعت 17:43

ایا میشه بومت رو تو کلاس بکذاری، بعد ببریش فضای بیرون کلاس کارت رو انجام بدی و دوباره بزاری تو کلاس؟ منظورم اینه جزیی از جلساتت حساب نشه.

به نظرم اگر شرایطت رو توضیح بدی قبول میکنه استادت

این استادم تو خونه آموزش میده و تو شهر جای دیگری ندارم که برم کار کنم . روم نمیشه برای استاد توضیح بدم که مامان بابام با این کارم مخالفن آخه چی میگه . اصلا جایی نیس که برم اونجا کار کنم هرچی فکر میکنم نتیجه نمیگیرم . تنها راهش همونه که با استاد ادامه بدم اما واقعا هزینه م میره بالا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد