احترام یا بی احترامی


قبلا هم گفته بودم دوس ندارم پست های غمگینم خیلی طولانی مدت بمونن و سعی میکنم زود بیام و پست جدید بذارم . از اینکه همراهیم میکنید یه دنیا ممنونم . و از اینکه باعث ناراحتی تون میشم بسیار متاسف. 

ولی کامنت هاتون بم انرژی میده که تنها نیستم .

من اگه با احترام جوابش هم بدم اون تمام حرفام رو وارونه میکنه و هرجا میشینه میگه فلانی بم بد و بیراه گفت. و من یه آدم حساس که بابت هر حرفی که بزنم زود پشیمون میشم و میگم کاش جوابش نمیدادم. برای همینه چند سالیه باز فقط دارم میشنوم و به روزگار سپردمش.  خیلی منو تو خودم داغون میکنه . یه چیزی میگم یه چیزی میشنوید.  درب و داغون میشم . فقط گاهی اهل خونه بش میگن که چرا این حرفا میزنی . اما اصلا فایده نداره . رو دلش سنگینی میکنم و منو نمیخواد. 

نظرات 1 + ارسال نظر
طلوع ماه چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 21:26 http://mmnnpp.blog.ir

تو هرچی که دوست داری بنویس عزیزم.زیادبه خوشحالی یا ناراحت شدن خواننده ها فک نکن.اینجا مال توئه.

ممنون عزیزم که درکم میکنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد