حال دلم خوب نیس

دیگه ناچار شدم بیام از گوشی پست بذارم.  ظاهرا تا آخر هفته هم نمیتونم بیام پای وبلاگ.

خیلی دلم گرفته.  تنهایی های درونی م زیاد شده . دورم پر از آدم ولی تنهام.

دلتنگم.

تازه از فردا دیگه کلاس های آموزشگاه هم تموم میشه و شرایطم میشه غوز بالا غوز.  اعصابم بیشتر خورد میشه با تو خونه نشینی.

گاهی اینقدر تو ذهنت میگردی ببینی کی هست که حالا حرف زدن باش بتونه آرومت کنه و سرحال بیارتت اما کسی رو پیدا نمیکنی.

لیست دفترچه تلفن رو از بالا تا پایین چک میکنی میخوای یه اسم پیدا کنی که دلت رو بلرزونه و حسی درت ایجاد کنه اما پیدا نمیکنی. و این خیلی حال بدیه.  خیلی بده به جایی برسی که هیچ کس پیدا نشه که حالت رو خوب کنه.

دلم عشق و عاشقی میخوات . دلم سفر و پرواز میخوات . دلم یه دست و یه آغوش گرم میخوات . یه تن که به تنم گرما بده و بگه دردت به جونم . بگه تو امر کن من اجرا میکنم . یه مرد  ،یه تکیه گاه محکم . یکی که جای خالی همه دلتنگی هام رو پر کنه . یکی که نفسش به نفسم بنده. یکی که همه جوره هست همیشه هست . یکی که تب کنی برات میمیره . یکی که من مال اون و اون مال من باشه . هیچکس هم مانع باهم بودن مون نشه.

خیییییییییلی دلم گرفته. خیلی دلتنگم . حال دلم خوب نیس.

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 08:41 http://mmnnpp.blog.ir

سلام.بهتری؟
کلاسای اموزشگاه دوباره از مهر شروع میشن؟

بله ولی دیر و زود داره . من خییییییلی خسته و افسرده میشم تو خونه .

طلوع ماه دوشنبه 22 شهریور 1395 ساعت 15:37 http://mmnnpp.blog.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد