من و این صفحه

من اینجام روبروی این مانیتور . مانیتوری که راهی شده برای ارتباط با یه دنیای دیگه . صفحه ای که گذر زمان رو بی معنا میکنه و فاصله ها رو ازبین میبره.

اینجا نشسته ام بی حرف بی کلمه بی جمله .

فقط نشسته ام و ثانیه ها میروند بیخیال من ...

من دو حرفم میم و نون و دیگر هییییچ ...

من و دو روز زندگی که گویی دو هزار سال است طول کشیده ...

من و قلب کوچکم که نسبت به گذشته تندتر میتپد . شدت تپش به حدی ست که تنم را هم به لزره در می آورد .

دلم میسوزد برای این قلب کوچک اسیر در سینه ام که بی هوا میتپد و طوفانش سکون ندارد .

و دیگر هییییییییچ ...

نظرات 2 + ارسال نظر
طلوع ماه شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 15:19 http://mmnnpp.blog.ir

سلام خانوومی:لبخند
قشنگ نوشتی حرف دلتو.
همین که تصمیم گرفتی چیزایی که ناراحتت میکنه رو اینجا ننویسی نشونه ی خوبیه.نشون میده که دوست داری یه تغیراتی ایجاد کنی.هرچند کم.
انشاالله این هفته برات هفته ی خوبی باشه و خداوند بهترین ها رو برات رقم بزنه...

سلام عزیزم شما خوبی . ممنونم . بله سعی میکنم باید دید چقدر دووم میارم.

تیلوتیلو شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 09:40 http://meslehichkass.blogsky.com/


به جای اینکه دل بسوزونی به سمت چیزهایی که میخوای قدم بردار
قدم های اول همیشه سخت ترین قدم ها هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد