کادوی یوگا

تو کلاس یوگا یکی از بچه یه کار خیلی قشنگ کرد البته یه ماهی میگذره من یادم رفته بود تعریف کنم . برای همه بچه های کلاس از این قابهای خوشکل که جاکلیدی دارن خریده بود . راستش من از کارش خیلی ذوق کردم . به همه هم داد و بین بچه ها خوب و بد نکرد. منم از اون موقع فکر بودم که یه چیزی بگیرم برای بچه ها . هربار بازار رفتم نگاه کردم حتی دیلم و گناوه خیلی چشم چشم کردم . راستش چون تعداد بچه ها حدود بیست نفرهست یه مقدار انتخاب بخاطر هزینه و گرونی سخت شده برام . اما حالا بعد از وبلاگ میخوام برم بازار یه چیزی بگیرم که فردا ببرم بشون بدم .
نظرم سر اینه که دفترچه یادداشت بخرم از اون نمونه شیک و قشنگش که دونه ای شش تومن برای خودم خریدم . آخه استاد یوگا جلسه قبل ازمون خواست یه دفتر یادداشت برای یادداشت های خاص کلاس یوگا تهیه کنیم و همراه مون داشته باشیم . منم رفتم بازار یه خوشکلش رو برا خودم خریدم . امروز به ذهنم رسید که چی از این بهتر هم دفتریادداشت لازم دارن هم خوشکله هم قیمتش نسبتا نه گرون نه ارزونه و میتونه حتما خوش حالشون کنه . البته امیدوارم ... برای همین بعد میرم و براشون میخرم خدا کنه خوششون بیات اگه شد عکس میگیرم میذارم که ببینید.

نظرات 1 + ارسال نظر
من شنبه 23 آبان 1394 ساعت 13:38 http://meslehichkass.blogsky.com/

ممنون دختر مهربون
حس خوب هدیه دادن خیلی چیزه خوبیه
الهی همیشه جیبت پرپول باشه

ممنونم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد