هفتم فروردین

دیروز داداش و عروس خواستن برن بازار برای خرید یه رگال که تو اون اتاق کذایی من بذاریم که بشه مرتب ترش کرد ، درحال حاضر بیشتر وسایل دم دستی عروس تو همون اتاقه . عروس گفت بیا بامون یه دوری بزن ، گفتم نه شما برید تنها باشید ، راستش دوس ندارم کسی رو با حضورم معذب کنم ، گفت این چه حرفیه مگه میخوایم چکار کنیم بپوش بریم . منم پوشیدم.  یه مغازه که مثلا اصل مکان رگال بود رفتیم و نتیجه نگرفتیم برای خرید . 

بوی کباب به دماغ مون رسید ، گفتن پایه اید بریم جگرکی  ،  رفتیم سمت ورودی شهر که کباب و جگرکی خیلی خوبیه . روی تخت ها تو محوطه آزاد نشستیم ، تا سفارش مون آماده شد و جاتون سبز خیلی چسبید ‌. بعدم برگشتیم خونه . 


عروس خیلی اصرار داره بریم اصفهان،  اما بازم بخاطر شرایط ناجور خواهرم و مشکلات برادرم ، برنامه کنسل شد . خواهرم گفت تو برو باشون ، گفت حتی اگه ازت عذرخواهی کنم نمیری ، گفتم نه نمیرم . 


امروز عروس و داداش رفتن سمت هندیجان برای دید و بازدید خانواده پدری عروس.  


منم تو خونه میرم میام ، چندتا از طراحی هام مونده هنوز . 

کمر و پاهام همچنان درد میکنن اما خب خیلی کمتر . 

کار خاص و مفیدی نکردم . میدونم چشم به هم بزنم باز باید ۶ صبح بیدار شم و همش کار و کار . اما الان کار لذت بخشی انجام ندادم برای رفرش کردن خودم . 


نظرات 4 + ارسال نظر
میم تهرانی چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 05:14 http://.....

سلام و درود.انشاالله همیشه سلامت باشید و در حال زدن جگر جات بر بدن
نوش جانتان

مرسی میم جان ، شما هم تو حال و دل خوش باشید

شیرین ۲ سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 23:40

ساره جان
توی دیجی کالا رگال هایی دیده بودم ترکیب فرفورژه و ام دی اف، یک نگاه بنداز، شاید بتونی بخریش یا ایده بگیری برای سفارش دادن

ضمنا همیشه تعطیلات برای شاغلین مثل باد میگذره و اصولا ده درصد برنامه ها اجرایی نمیشه. دیگه الان بعد از ۲۵ سال کار ، فهمیدم بهترین کار ولو شدن و هیچ کاری نکردنه خوبیش اینه تا چشم به هم بذاری تعطیلات تابستانی پیش میاد. یعنی کلا عمر همینه

شیرین جان میدونی خیلی برام عزیزی؟

رگال رو از یه پلاسکو یه مدل ساده خریدیم فعلا اصلا نشد که دیجی رو چک کنم . ولی چک میکنم دل خودمو آب کنم

تعطیلات رو واقعا درست گفتی ، اصلا انگار فقط میخوای ول معطل سر کنی

فرشته سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 21:54

خدارو شکر که با عروس خوبی
ببین خواهرت میدونه ها داره باهات چه میکنه

ممنونم عزیزم
چی بگم والا . خدا میدونه

فاضله سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 21:49 http://golneveshteshgh.blogsky.com

خوش بگذره

مرسی فاضله جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد