خرد و خمیر

گاهی دلم دو سه روز خواب و استراحت میخواد مثل الان . خیییییییلی خسته م . کوفته م . حس میکنم خوابم، نیاز بدنم رو رفع نکرده و ریلکس نمیشم .

راستی امروز صبح رفتم پزشک عمومی برای اون گرگرفتگی ها و تغییرات هورمونی ، آزمایش نوشت و فردا قراره جوابش بگیرم و بعد هم دکتر ببینه . البته باید پیش متخصص هم برم ولی گفتم علی الحساب عمومی رو برم که بتونم نتیجه آزمایش رو ببرم دیگه متخصص ببینه .

هر شب تقریبا 12 شب میخوابم و صبح 7 ، 7.30 بیدارم.  امروز ظهر هم نتونستم بخوابم .

این هفته و هفته بعد فاینال کلاسام یکی یکی شروع میشه و کلاسا تموم میشن و هنوز تکلیف ترم بعد و کار من مشخص نیست . اگه بخوام برم پیش اون جایی که چند وقت پیش بتون گفتم .... ساعت های کاری خیلی بیشتر و میدونم خارج از کنترل منه و هرچه کار بیشتر باشه منم باید بیشتر بمونم شاید تا 11 شب . شاید یه روزایی دو تایم . چون براساس حجم کاری توقع دارن بمونی و کار کنی . و برای من خیلی سخته . از نظر رفت و آمد،  چون باید با تاکسی برم بیام و هم از نظر حجم ساعات کاری .

فعلا هیچی نمیدونم ...


مرحله جدید آموزشم شامل کنته و زغال . یعنی باید چند تا کار چشم و بینی و لب و گوش رو با کنته و زغال انجام بدم تا بعد بریم سراغ کار تابلو با همین سبک .

یعنی بیس آموزش هام دیگه تموم میشه و فقط میمونه کارهایی در حد تابلو و انشاءالله سفارش گرفتن .

من برم بخوابم البته چونه بزنم تا خوابم ببره

شب بخیر .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد