کار و بار

بیشتر از یه هفته ست چیزی ننوشتم . الانم انگار چیزی برای نوشتن ندارم . 

روزها با کار پیش میره . خدا رو شکر محیط کارم خوبه و با وجود فشار کاری ، اما حس مقاومت و رضایت دارم . نیمسال اول کلاس های قلمچی  تموم شد و منتظر اولین حقوق هستم برای کلاس های نیمه دوم مهر تا همین هفته که تموم شد یعنی پنجشنبه.  

پیشنهاد کلاس های خصوصی م بیشتر شده ، اما متأسفانه  یا تایم نداشتم یا جا . ولی یه جورایی شناخته تر شدم و معرفی میشم . 

حتی یکی از همکارا که تو مدرسه کار میکنه ، گفت اگه مدرسه نیرو بخواد میای ، منم قبول کردم ، میتونم تایم صبح رو برای این گزینه بذارم . تا چی پیش بیاد . 

یه کلاس دیگه از زبانکده  تموم شد و این بار قیمت هر جلسه ۴۰ تومن رو برام حساب کردن و برای ۱۵ جلسه ۶۰۰ تومن به حسابم واریز کردن . 

با دل و جون و حوصله کار میکنم ، خدا رو شکر سطح رضایت دانش‌ آموزها و زبان آموزها هم بالاست . امیدوارم  با خبرها و اتفاقات  خوب بیشتری روبرو بشم و بیام بتون بگم . 

بقیه ش هم تکرار  و روتین همیشگی هست . 

تندرست باشید. 

ممنونم  که همراهی م میکنید.

نظرات 7 + ارسال نظر
مامان فرشته ها یکشنبه 19 دی 1400 ساعت 22:42

چقدر خوشحالم الهی که روز به روز شادتر موفق تر پر انرژی تر

ممنونم مامان فرشته ها . شما هم شاد و سلامت باشید

یک خانم یکشنبه 19 دی 1400 ساعت 13:12

خوشحالم برات ساره جون

ممنونم

غزل سپید یکشنبه 19 دی 1400 ساعت 12:57

عجیب کیف کردم از این پست
جز این هم انتظار نداشتیم ازت ساره پرتلاش
خدا پشت و پناه همتت

مرسی عزیزم خوش برگشتی

هاله یکشنبه 19 دی 1400 ساعت 12:16

سلام خانم معلم موفق
با این پشت کار و همتی که شما داری معلومه که موقف می شی خیلی خوشحالم برات دوست جونم
ببخش منو این مدت خیلی کارام زیاد و شلوغه ولی این خبرهای خوب و که می نویسی خستگی منم از تنم می ره

سلام خوبی خدا قوت .
آره همه مون حسابی غرق شدیم .
امیدوارم خیر باشه و برکت برای همه مون
مرسی

ریحانه شنبه 18 دی 1400 ساعت 01:38

هاااااااااااااااای. داری هی خبر خوب میدی و من کیف میکنم. شاد و موفق باشی دختر
زندگی همینه. همین تلاشهای آدم و نتیجه های رضایت بخش کوچولو کوچولو و قدم به قدم.

قربانت خانمی . انشاالله تو هم موفق و سلامت و شاد باشی عزیزم

فرشته جمعه 17 دی 1400 ساعت 22:34

شکر خدا انشالله همیشه راضی نگهت دارن

انشاءالله

ترانه جمعه 17 دی 1400 ساعت 19:09 http://taraaaneh.blogsky.com

خسته نباشی. خیلی خوبه که آدم کارش رو دوست داشته باشه و احساس رضات بکنه.

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد