اینم یه کار دیگه تقدیم نگاه زیباتون

کلی حال خوب داره طراحی مو ، حس میکنی رها و آزاد هستی وقتی تار تار مو رو روی کاغذ رها میکنی و این میشه نتیجه کار . که خودم خیلی دوسش داشته باشم و ازش لذت ببرم . و نگاش کنم و لبخند بزنم به خودم به دستام که این اثر رو خلق میکنن .





نظرات 9 + ارسال نظر
غزل سپید چهارشنبه 7 مهر 1400 ساعت 01:10

خیلی قشنگه ساره

مرسی عزیزم

ریحانه دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 22:15

تنبل خوان نشو. یه پیج هنری بزن. روزی یک دونه کار بزار توش. اصلا هفته ای یک دونه کار بزار توش. به زودی همه کارهات اونجا جمع میشه. هشتک مناسب هم باید استفاده کنی. هشتک خیلی مهمه ها. نزاری اصلا انگار پیج نداری.

وای دختتتتتر خندیدم از دست تو

ریحانه دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 18:44

خوب یه پیج صرفا هنری براش بزن دیگه! بعد کم کم کارهات را روی سایزهای بزرگتر ببر که فروش داشته باشه. مثل آ۳ و اینا. مثلا من هیچ وقت یه تابلو آ۴ به دیوار نمیزنم. به نظرم سایزهای بزرگتر برای دیوار بهتره.

حوصله م نمیشه اون همه کار دوباره یکی یکی پست کنم حقیقتش.
خب من الان درحال یادگیری هستم و سایز کارا بستگی به مدل و آموزش استاد داره و اصلا برای فروش نیستن .
من یه کار آ3 رو بوم زدم کسی نخریده خواهر حالا میخواد تمریناتم فروش بره!!!

ریحانه دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 14:38

دمت گرم. ببین میشه سایز هر نقاشی را برامون بنویسی؟
آدرس پیج اینستاگرام که این نقاشی ها را هم میزاری لطفا بهمون بگو

چشم از این به بعد سایز هم میگم
این دو کار آ4 بود.
پیج چون فقط هنری نیس و شخصیه فعلا آدرسش محفوظه .

دال دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 14:12

عالی عالی.

ممنون عزیزم

پرنده گولو دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 12:39

سلام
شما واقعا دستهای هنرمندی دارید
بی نظیره

قربان شما عزیزم مرسیییییی کلی ذوق کردم ممنون

مهرو دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 11:58

چقدر شما هنرمندی

مرسیییی

عابر دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 11:37

آقااااا اینها چقددددرررر قشنگن. عالیِ

چشمات قشنگ میبینه عابر جونم

پرفسور خسته دوشنبه 17 شهریور 1399 ساعت 10:53 http://porfossor.blogsky.com

ببخشید من تازه وبلاگ‌تون رو کمی خوندم. یعنی قبلن بوکمارک‌ش کرده بودم اما خب؛ نرسیدم بخونم.
شما استاد زبان هستین یا نقاشی؟

من 15 سال زبان تدریس میکنم . از بچگی عاشق نقاشی بودم داستانش درازه . از سال 96 آموزش حرفه ای رو شروع کردم که خودم البته آموزش ببینم .
حالا هم اگه کسی درخواست کنه آموزش هم میدم
هم زبان هم نقاشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد