پست رژیم

800 گرم کاهش وزن داشتم و 3 سانت کاهش سایز .

حس آدمی رو  داشتم که میخواد کارنامه بگیره .

بدون ورزش این شد نتیجه کار . انشاءالله این ماه ورزش رو جور میکنم که روند سریعتر بشه .

مجبور شدم نیم ساعت زودتر از مسئول مون اجازه بگیرم و برم دکتر که به خونه دیر برنگردم. 

حالا حس میکنم اراده م بیشتر هم شده .

تازه به خودم میگم 800 گرم یعنی دیگه یه کیلو .


امروز دوستم نیومد . منم دو تا نمونه سوال طرح کردم و کارای قبلی طراحی م رو مرتب کردم که به عنوان نمونه کار ببرم برای خواهر دوستم . خود این کار کلی وقتم رو گرفت . ولی راحت شدم .

نظرات 2 + ارسال نظر
Reyhane R شنبه 4 آبان 1398 ساعت 11:15

آفرین
دست راستت رو سر ما

اتفاقا یادت کردم خیییلی. اما اگه آروم پیش بری خسته کننده نمیشه و بیشتر دووم میاری

فرشته پنج‌شنبه 2 آبان 1398 ساعت 14:04 http://femo.blogfa.com

افرین خانم خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد