هنوزم پر از مشغله

سلام  دوستای خوب و عزیزم . الهی که حال دلتون خوش باشه و پر از امید . و زندگی تون سرشار از اتفاقات خوب باشه .

منم خوبم و همچنان مشغوووول.  این روزا سر کلاسام اگه کمی بشینم خواب میاد تو چشمام و خستگی غلبه میکنه . یه دفعه چشمام خشک و خسته میشن و دلم میخواد بخوابم . دادن قطره ها هر دو ساعت در کل شبانه روز کار سختیه . هی باید از جام بلند شم و برم بالا سر مامانم ، قطره بزنم و بیام وول بخورم تا خوابم ببره باز دو ساعت بعدی رسیده . توالت هم که میخواد بره باید ببرم و بیارمش.  یعنی فقط کنارش راه میرم یا دستش میگیرم که نیفته . تقریبا همه درجه یک ها اومدن دیدن مامانم ولی هنوزم هست .

فقط تونستم یه طرح بزنم . به استادم پیام دادم میگم اگه بدون کار اومدم موجه باشه که شرایطم اینطور بوده . همدردی کرد و گفت تو اصلا خودت رو ناراحت نکن . تو منظبت ترین هنرجوهای من هستی و همیشه فعال بودی . اگرم بخاطر مامانت نمیتونی بیای نگران جلسه ت نباش . من برات جبرانی میذارم . فقط جلو هم کلاسی هات نگو . آخه روال کار استادم اینطور که هرکس جلسه رو نره از تعداد کل جلساتش کم میشه .  ولی به من گفت جلسه ت محفوظه.  با داداشم صحبت کردم که اگه نمیخواد بره جایی ، حواسش باشه قطره 10 صبح رو بزنه که من برم کلاس . اونم گفت باشه میمونم .

طراحی هفته ای یه جلسه بیشتر نیس و من دلم نمیاد که نرم . به استادم هم گفتم از هرچی بگذرم از کلاس شما نمیتونم بگذرم .

یوگا که فعلا نمیرم . چون سه روز در هفته واقعا وقتم میگیره.  هرچند که اگه جورش نکنم دیگه رفتنم سخت میشه . به خودم میگم شاید بتونم حتی یه جلسه حداقل درهفته بتونم برم بازم خوبه . هنوز نمیدونم چه کار کنم .

آقا دیروز 5 عصر رفت برای خواستگاری و امروز 9 صبح خونه بود . ترسید پادگان خالی بمونه و سربازا از راه به در بشن .

مراقب خودتون باشید. 



پ.ن .  کلاس طراحی بخاطر پیش بینی گرد و خاک فردا تعطیل شد .

نظرات 2 + ارسال نظر
صوفی چهارشنبه 2 آبان 1397 ساعت 16:29

خوبی دختر ؟ مامان بهتره ؟
الهی که غم و سختی هر چه زودتر از سمت هممون دور بشه خصوصا تو‌
مراقب خودت باش عزیزکم

خوبم عزیزم ممنون از احوالپرسی ت . انشاءالله که غصه از همه دور باشه .

حبیبه شنبه 28 مهر 1397 ساعت 13:00

سلام دوست نادیده ام من وبلاگ ندارم ولی همیشه میخونمت. خیلی دختر ماه و دوست داشتنی هستی اگر تهران بودی از خدامون بود عروس ما میبودی اونقدر خانوم و باشخصیت و هنرمند و صبور.عزیزم نمی دونم حکمت کار خدا چیه ولی برات سلامتی و شادی آرزو می کنم بالاخره یه جایی باید پاداش این همه صبر و خانومیت رو بگیری. کاش حداقل پدرت قدر این گوهری که تو خونه داره بدونه. خیلی دلم می خواد ببینمت. نمیدونم اگر یه روز قسمت شد بیاییم اونجا مسافرت حتما میام دیدن روی ماهت. به خدا امید داشته باش بالاخره یه روز باید عمر سختی ها هم تموم بشه.

سلام دوست جدید من . کامنتت منو خیلی خندوند. عروس شما . شما چقدر خوبی که ندیده منو خوب میبینی. باعث افتخار که شما رو ببینم . یه دنیا ممنونم از این همه انرژی که بم دادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد