ادامه بیخیالی

امروز چند تا دونه از پیوند ابروم برداشتم . چند تااااا هم نه یه دونه .

لابلای کارا ، طرحی که استادم فرستاد رو کار کردم . تا اینجاش خیلی خوب شده و خودم کلی راضی ام . برای شنبه بعد ، دو تا طرح اضافه تر از همیشه کار میبرم.  حالا که تو طغیان هستم و میشینم کار میکنم ، فرصت های بیشتری برای کار بعدظهر دارم تا وقتی کلاسام شروع بشن .


نظرات 1 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت 16:00

ایول. بزار چند تا نکته کلیدی برا ابرو بگم. ببین بیشتر از برداشتن ابرو؛ کوتاه کردن موهای ابرو خیلی کمک میکنه تو مرتب بودنش. نمیدونم منظورمو میفهمی یا دارم بد میگم. با دستت موهای ابروهات رو بده بالا، هر کدوم که از خط ابروت زد بیرون، اون تیکه را بچین. بعد بده پایین، دوباره همین کار رو بکن. بعد با مسواک رو ابروهات بکش در راستای خط ابرو تا مرتب بشن.

دختر واقعا منو میخندونی. یواش یواش میرم تو کار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد