خدایا منو ببخش

خیلی بد که بین حس های منفی و ظلم و ستم و همه حقوق از دست رفته م و از اون طرف بین غضب خدا و وجدان و حق فرزند به پدری ، بمونی . هیچ کس نمیتونه بفهمه که چه برزخ بدیه  . انشاءالله که هیچ وقت جای من نباشید و تجربه ش نکنید .

ولی بین خوبی و بدی خودم موندم . خدا منو ببخشه. 

کاش یه اتفاقی میوفتاد که رابطه مون درست بشه و جبران گذشته رو بکنیم .

نظرات 3 + ارسال نظر
رابعه دوشنبه 16 مهر 1397 ساعت 10:09

وقتی میدونی راهت درسته ادامه بده از هیچی هم نترس.

خوبی عزیزم مدتی نبودی. .. ممنون ادامه میدم

ریحانه یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت 22:12

دمت گرم. الکی هم به خودت صفات بد نسبت نده و عذاب وجدان نداشته باش. راه حل های همیشگی، جواب همیشگی دارن. پس تا وقتی رفتارت را عوض نکنی به جواب بهتر نمیرسی. یادت هم باشه هدف تو درست شدن رابطه هست. گاهی لازمه طرف یه سیلی بخوره تا رابطه درست شه. پس نیت تو خیر هست. الکی احساس های بد به خودت نده.

ممنون عزیزم. انشاءالله درست بشه . من تصمیم خودم رو گرفتم راجب گوشی و طراحی دیگه ترسی ندارم هرچی هم بگه .

ریحانه یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت 21:55

من تمام این احساست را داشتم و تا وقتی طغیان نکردم، اوضاع درست نشد.

خدا کنه درست بشه . امروز طراحی کردم کاری به حضورش نداشتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد