دوست و نیمکت خاطره ها

یه دوستی دارم از دوره دبیرستان رابطه مون قطع نکردیم . تا جایی که فرصتی پیش اومده من رفتم پیشش.  بیشتر هم من رفتم چون خودش شرایط منو میدونه ، به استثنا وقتایی که تنها بودیم و خبرش کردم بیاد پیشم که اونم خیلی کم پیش اومده .

نسبت به اون یکی دوستم که گفته بودم بهترین دوستمه و با هم بزرگ شدیم ، این یکی خیلی منو بیشتر میفهمه. 

البته هر دو تاشون درجریان کامل زندگی من هستن . برای همین با دوتاشون خیلی راحتم .

بذار با اول حرف اسم شون ، درباره شون بگم که قاطی نکنیم. 

دوست دوران بچگی که قبلا هم راجبش گفتم دوست ن

و این یکی دوست ث .

خلاصه هر چند وقت یه بار ث میاد دم در حیاط و  فقط تو حیاط میشینه.  معمولا ساعتی که میاد بعد اذان مغرب و دیگه همه خونه ن و من جایی ندارم ببرمش بشینه . البته یه اتاق خیلی کوچیک داریم که هرچی اصرارش میکنم بیا بریم اونجا بشینیم قبول نمیکنه .

دیشب با یه شاخه گل رز قرمز تزیین شده خیلی خوشکل اومد و یه ساعتی تو حیاط نشستیم.  کلی با هم حرف زدیم.  و چقدر این دختر سبک و دوس داشتنیه.  وقتی باش حرف میزنم اصلا احساس نمیکنم که از وجودم خارجه.  هرچی از زبونم درمیاد رو قلب اون میشینه   و خدایی ش چقدر با محبت و گرمه تو احساسش نسبت به من . که من گاهی حس میکنم کم میارم دربرابرش. 

این همون دوستم که بارها گفتم اصرار میکنه برم پیشش آناتومی و کارای طراحی انجام بدم .

هر بار هم میاد کلی بم غر میزنه که چرا اینقدر خودت رو اذیت میکنی و نمیای خونه ما . میگه مدیونی اگه کاری داشته باشی و به من نگی . خوبه دیشب هوا بد نبود و تونستیم یه ساعتی با هم بشینیم و کلیییی حرف زدیم . وقتی هم رفت خونه کلی پیام داد و قربون صدقه م رفت و گفت با اینکه تو حیاط روی یه نیمکت نشستیم اما چقدر کییف کرده .

من همیشه خدا را برای داشتن این دوستان شکر میکنم .


نظرات 2 + ارسال نظر
مرجان چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 00:52 http://mah-va-man.blogfa.com

الهی بازم خداروشکر خیلی خوبه که اینجور آدمای نابیم تو سرنوشتته و چقد خوبتر که تو هم قدر این دوستا رو میدونی عزیزم

بله واقعا اگه این دوستام نبودن من دیوونه میشدم

ریحانه سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 03:02

الهی چه دوست خوب و با محبتی.
جدا دوست خوب داشتن یه موهبت هست

من بارها گفتم و میگم دلم به دوستام فقط خوش چه مجازی چه حقیقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد