طرح لب

نظرات 8 + ارسال نظر
بهار پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 ساعت 16:16

نقاشیهاتون من رو واقعا به وجد میاره

وای ممنونم

تیلوتیلو دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 14:27

Reyhane R دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 10:52

چقد طبیعی کار کردی.آفریییین.
:

ممنونم

ریحانه دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 05:45

وااااااووووو. لامصب چه جنس رژ لبش خوبه! :))))))

دندونها رو هم عالی کار کردی.


دختر تو یه نقاش فوق العاده هستی

سایه دور لب هم قشنگ به لب حجم داده. دمت گرم. دمت گرم. دمت گرم.

خدایی ش خندوندیم. مرسی ازت .
جنس رژ لبش خوبه!!!
قربون محبتت دختر

م. ق دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 02:44 http://ba-mokhatabhay-ashna.blogsky.com

ببخشین من از گذاشتن پیام قبلی پشیمون شدم. لطفا نادیده بگیرنش. ممنون.

سلام خوبید . این چه حرفیه. شما به من سر میزنید و کامنت میذارید محبت میکنید . چرا باید پاک کنم . حرف بدی نزدید.
دلیل سیاه کار کردنم اینه که فعلا دارم طراحی با مداد رو آموزش میبینم تا مرحله به مرحله برسم به کارای رنگی . مثل طراحی با مداد رنگی.

مرجان دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 01:03 http://mah -va-man.blogfa.com

سلام مدتهاست میخونمتون ولی بصورت خاموش تازه وبلاگ دار شدم :اگه دوست داشتید وبلاگ منم بخونید دوست عزیز:

سلام مرجان عزیز . خیلی خوش اومدی . ممنون که منو میخوندی. چشم حتما میام خانمی

م. ق دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 00:58 http://ba-mokhatabhay-ashna.blogsky.com

آفرین! فقط می تونم بگم عجب لبی! ولی چرا سیاه سفید کشیدیش؟ نمی شد رنگی بکشی؟

عابر دوشنبه 19 شهریور 1397 ساعت 00:13

خیلی عاللللییییییی .دستت درست

قرباااانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد