طراحی چشم

اومدم کمی شکر بزنم به چای تلخ زندگی ...

امروز طراحی چشم سر کلاس تموم شد.  استادم گفت با توجه به اینکه این تجربه اول طراحی چشم تو هست ، اما عالی شده . یعنی فکر نمیکرد که من تو کار اول اینقدر خوب باشم . منم هی ذوق کردم که اون راضی بود و تعریف میداد .

این هفته باید یه لب و یه طرح کامل یه دختر که یه شال دور سرش زده رو کار کنم .

خوشحالم که دارم پیش میرم .

باید با یه پست کوچولو هم که شده میومدم و از ناراحتی درتون میاوردم. 

اینم چشم ...


نظرات 6 + ارسال نظر
شیده سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 14:51

چقدر زیبا س. عالیه. انگار روح داره♥️♥️♥️

چشماتون قشنگ میبینه ممنونم. خوش اومدید

م. ق سه‌شنبه 13 شهریور 1397 ساعت 01:58 http://ba-mokhatabhay-ashna.blogsky.com

خیلی زنده اس. انگار از صفحه مانیتور می خواد بزنه بیرون

ممنونم

لیلا دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 20:16

خیلی قشنگه خدا قوت

ممنون

تیلوتیلو یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 13:49

انگار داره راستی راستی نگاه میکنه
چقدر زیبا
افرین دختر

ممنونم عزیزم

ریحانه یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 10:15

واااااای. هدای من. عااالیه.


من الان درگیرم بعد میام کامل نظر میدم. فقط عاااالی

باشه عزیزم. منتظرم

Reyhane R یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 01:42

چقدر طبیعی و زنده است.آفرین
این جور طرح ها رو ذهنی میزنی یا از روی مدل زنده یا عکسی چیزی؟خیلی جالبه برام اینهمه جزئیات و اینهمه ریزبینی و دقت

ممنونم عزیزم. این رو از عکس کشیدم. طرح ها رو معمولا استادم میده من میکشم .
فعلا قدرت تخیل و کشیدن بدون طرح رو ندارم متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد