طرح جمجمه

امروز لب و چشم کشیدم که ظهر قبل کلاسم برم زود نشون استادم بدم بعد تایید ایشون طراحی شون شروع کنم .

زیپ کیفم خراب شده بود و پشت کفشم یه کوچولو باز شده بود اونم ساعت 11 رفتم تند و تند انجام دادم اومدم . اگه آقا نمیخوابید تو اون ساعت عمرا میتونستم دربیام .

بازم نزدیک 90 تومن باید هزینه وسایل کار نقاشی بدم به استادم . چقدر هزینه زنده بودن بالا رفته . نفس گیر شده .

طرح جمجمه رو میذارم که ببینید .

نظرات 8 + ارسال نظر
م.ق جمعه 9 شهریور 1397 ساعت 14:13 http://ba-mokhatabhaye-ashna.blogsky.com

البته که فر صت هست. من به پیری اعتقاد ندارم. همونطور که تونستم بعد از ۲۵ سال ترک تحصیل درسمو ادامه بدم. اما خب حالا هم ، انتخابهام زیاد شده و هم امکانات و فرصتهام کمتر. حالا باید بین چندین انتخاب خوب فقط یکی دوتارو انتخاب کنم. به نظرم این همه تنوع انتخاب خوب احتیاج به بیش از یک زندگی و یک شخصیت داره. برای همین هم هست که می گم باید تولد مجددی در کار باشه که من بتونم این همه استعدادو شکوفا بکنم. وگرنه وجودش بیهوده خواهد بود

خوش به حالتون که اینقدر دست تون پره

م. ق جمعه 9 شهریور 1397 ساعت 11:05 http://ba-mokhatabhay-ashna.blogsky.com

خوشا به حالت واقعا. به حالت غبطه می خورم. چون من هم یه روزی شیفته طراحی و نقاشی بودم. اما شرائط سخت زندگی بهم این اجازه رو ندادکه به خیلی از دلخوشی هام برسم. البته الان می دونم که مشکل فقط خودم بودم... بقیه بهانه ان... من می تونستم اگر و تنها اگر انتخاباتم اشتباه نمی بودن...

ممنونم. اما حتما هنوز براتون فرصت هست .
منم دقیقا از حتی دوران مدرسه دلم میخواست برم نقاشی . همش میگفتم بمونم تا ازدواج کنم بعد برم دنبالش. چون اصلا نمیتونستم و حالا هم نمیتونم رو پدرم حساب باز کنم . که مثلا کمک کنه من یه قدم جلو برم . اون هرگز قدمی برای ما برنداشته.
الانم دارم به سختی شرایط رفت و آمد و فرصت کار کردن و تامین هزینه رو به دوش میکشم . فقط علاقه ست که باعث شده همه چی رو به جون بخرم .
حتما برای شما هم فرصتی هست . فقط کافیه از دستش ندید .

Reyhane R پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 ساعت 01:35

آفرین...
عالیه...

فدات

رابعه سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 09:31

آفرین همیشه موفق باشی

مرسی عزیزم همچنین

تیلوتیلو سه‌شنبه 30 مرداد 1397 ساعت 09:20

خیلی زحمت کشیدی
به به
عالیه
هنرمندی دیگه بانو

انشاله که هزینه هات همیشه با دلخوش و شادی باشه
برای دلت هزینه میکنی و لذتش را میبری
الحمدلله

ممنونم عزیزم. من لذت میبرم با همه این هزینه ها . نقاشی عشق است

عابر دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 21:48

ریحانه دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 21:18

چه کار ریز و پر زحمتی. قشنگ معلومه خیلی روش وقت و توجه گذاشتی. دمت گرم

ایشالله نمایشگاه نقاشی تو شهرتون بزنی هزینه هات در میاد

ممنونم عزیزم. آره خیلی دقت میخواد و خیلی ریزه کاری داشت . ایشالا

زینب دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 19:13


این عالیه. عزیزم حیف که زودتر نرفتی سراغ این همه استعداد...فکر کنم سفارش بگیری خیلی زیاد شانس موفقیت داری

آره واقعا خودمم میگم کاش چند سال پیش میرفتم دنبالش. شاید تا الان تبدیل به منبع درآمدم شده بود . اما حالا باید چند سال دیگه و تو این گرونی ها کار کنم . ولی بازم شکر میکنم که رفتم دنبالش. حالا باید همت کنم تا آخر ادامه ش بدم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد