دور تند

بازم رو دور تند و شاید بهتر بگم رو دور تندتر زندگی قرار گرفتم . حس میکنم وقت کم دارم . ترجمه رو دیشب تموم کردم . بهترین دوستم اومده خونه مامانش و خبرم کرده که برم پیشش.  نمیدونم چطور وقت بذارم . البته راش دور نیست تو محله خودمون.  باید آناتومی و طراحی جدیدم رو برای شنبه آماده کنم . تصحیح برگه هم دارم .

راستی حقوقم از 8500 رسید به 9800.  ارتقا 1300 تومنی

همین هم برای من کلی جای شکر و خوشحالی داشت .

از سمت یکی از همکارام که زبانکده زده دعوت به همکاری شدم . برای دفترداری یا یه جورایی مدیریت داخلی . محل مورد نظر فقط سه کلاس داره و معلوم نیست تو این اوضاع بد اقتصادی کار ایشون بگیره یا نه . از طرفی هم مسئولیت و زمان کاری ش بسیار زیاده.  من حوصله دردسر و درگیری های ذهنی بیشتر رو ندارم . و اجازه هم ندارم تا 10 شب سرکار باشم . دور و بری ها گفتن نه .

خودمم خیلی به دلم نیس.  من محیط کار فعلی م رو خیلی دوست دارم.  و دلم نمیخواد دوباره تجربه تلخ اون زبانکده برام پیش بیاد . اینجا هم قشنگ معلوم به حضور من هم نیاز دارن و هم احترام و ارزش قائلن.  فقط تفاوت دریافتی بیشتر باعث میشه دلم بخواد برم . اما معلوم نیست این دریافتی چقدر ادامه داشته باشه و به شکست نخوره و دوباره برگردم خونه اولم. 

زبانکده ای که من هستم ستون و مرکز اصلی همه زبانکده های شهر . هرطور که بشه سرپا میمونه . ولی جاهای دیگه معلوم نیست چقدر دووم بیارن .

برای همین میگم با احترام بگم که نمیام.  هرچند که ایشون خیلی اصرار داشت که من خودم برم . ولی خب جرات ریسک ندارم .

نظر شما چیه ؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 16 مرداد 1397 ساعت 10:38

منتظرم بیای وبگی ببینم چی شده
تصمیم نهاییت چی شد
الهی هرچی که هست بهترین ها باشه برات

تصمیمم که معلوم بود

Reyhane R دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 18:38

به نظر منم به همون کار قبلی ادامه بده.
اینجوری که میگی مشکلی هم نداری اونجا و به حضورت هم نیاز دارن.
امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیری.

ممنونم. بله ترجیح میدم سر جام بمونم . خیلی از محل کارم راضی م

تیلوتیلو دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 09:44

سلام عزیزدلم
نظر شخصی من این هست که الان ریسک نکن
بعد هم تو با مسئولیتهایی که توی خونه داری و اینکه دوست داری برای هنرت وقت بزاری بهتره بیش از این درگیر نشی... کارهای دفترداری و مدیریت زمان خیلی زیادی نیاز دارن و تدریس خیلی خیلی اکتیوتر و هیجان انگیزتر از دفترداری هست

ممنونم عزیزم حرفات کاملا درسته . و واقعا من توان مسئولیت و نگرانی و استرس بیشتر رو ندارم

رابعه دوشنبه 15 مرداد 1397 ساعت 09:10

خیلی خوبه که آدم اینقدر وقت کم بیاره که نتونه به چیزی فکر کنه البته این نظر منه و نکته دوم تو این اوضاع اقتصادی ریسک کردن شجاعت میخواد که من ندارم.

منم شجاعت ندارم . مخصوصا تو این شرایط نمیخوام خودم تو دردسر بندازم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد