شنبه های پر انرژی

امروز تا الان پر از انرژی م . از کلاس نقاشی خودم رو فول کردم و سر راه خرید مادر رو کردم و بعد هم اومدم خونه بدو بدو سالاد الویه آماده کردم . تا داداش بیاد گفتم اینجا سر بزنم .

شهریه کلاس و مقداری از هزینه وسایل که خریده بودم رو دادم . امروز همه وقتم به کشیدن یه جمجمه گذشت تا تو خونه طراحی ش کنم . بازم تنها بودم و کلاس کاملا خصوصی بود . استادم هم نشست پای ته مونده کار اون طرحی که بتون نشون داده بودم . و دوباره ازم با کار عکس و فیلم برای پیجش گرفت . خودش کلی از کار خوشش اومده و میگه عالی شده .

ته دل همه مون غصه هست . مخصوصا غصه های سنگین این روزا که حال و روز همه رو ابری کرده . و از بلاتکلیفی اوضاع زندگی اجتماعی. 

از یه طرف از خرید وسیله خوشحال میشم و از یه طرف میگم میترسم شرایط جوری خراب بشه که حتی روز استفاده ازشون نرسه . و از یه طرف میگم امروز بخرم ارزون تر از فرداست. 

اصلا قابل توصیف نیست حال دل هیچ کس. 

دیشب یه ترجمه فارسی به انگلیسی دستم رسیده که باید تمومش کنم . حداقل اینم پولش به دردم میخوره .

خدا به همه مون صبر بده و رهایی.

نظرات 2 + ارسال نظر
تیلوتیلو یکشنبه 14 مرداد 1397 ساعت 12:36

برای داداشت: کلافگی های این روزها طبیعیه
به نظرم باید تا میتونیم به عزیزانمون محبت کنیم
چون این روزها به قدر کافی ناملایمات همه را آزار میده
تو هم خودت دریای مهربونی هستی


میدونم شلوغ هستی و روزهات پر از مشغله های رنگارنگ هست... خوشم میاد از برنامه هات و نظم و ترتیب زندگیت

حتما همینطور آدمها به هم پیوسته ن . من سعی میکنم کمکی کنم حالش بهتر بشه
مرسی عزیزم

تیلوتیلو شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 13:01

ازت انرژی میگیرم عزیزم
خدا را شکر که انرژی داری و حالت خوبه
انشاله وقته استفاده از همه وسیله هات میرسه و با دلخوش ازشون لذت میبری
داداش بهترن؟
خدا را شکر که بازم ترجمه به دستت رسیده و یه پولی میرسه دستت...خدا را شکر که پروردگارمون روزی رسون هست....

معذرت اگه زیر کامنتت خیلی زیاد درددل کردم... ببخش دلم خیلی پر بود

ممنونم عزیزم. اصلا این حرفو نزن . مگه من کاری بیشتر از شنیدن و خوندن درد دل هات ازم برمیاد؟همینم ازم دریغ کنی ناراحت میشم چون معلوم میشه منو تو دلت و دوستات راه ندادی.
داداش خوبه ولی کم خوراک تر و لاغرتر شده . تو خونه نشستن حرص و اذیتش بیشتر کرده . بهش گفتم برو مغازه و مغز بخور . ولی انگار خودش هم هنوز آمادگی حضور و سوال جواب مشتری ها رو نداره . خیلی کلافه ست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد