حقوق گرفتم بعد 4 ماه

بعد از 4 ماه حقوق گرفتم . خیلی هم خوشحالم. 

از اسفند هیچ پولی نگرفته بودم . کلاس تحویل داده بودم اما بخاطر مشکلات اقتصادی امکان پرداخت نبوده . البته الان نمیدونم این پول مال چند تا کلاسه و هر جلسه چقدر حساب شده . آیا اضافه حقوقی درکار هست یا نه . نمیدونم.  ظهر که رفتم میپرسم.  اما خیلی خوشحال شدم که مجبور نشدم بابت کلاس نقاشی باز قرض کنم . آخه بخاطر هزینه باشگاه مجبور شدم از خواهرم قرض کنم . حالا دیگه راحت شدم . چقدر خوبه که آدم دستش تو جیبش باشه .

989 تومن ریختن به حسابم .

خدایا شکرت .

نظرات 4 + ارسال نظر
ریحانه شنبه 13 مرداد 1397 ساعت 00:45

میشه ازت بخوام برام دعا کنی؟ مرسی

من؟؟؟؟؟
چشم عزیزم. باور کن نگفته گاهی یادتون میکنم و سر زبون اسم تون میارم و دعا میکنم . امیدوارم اجابت بشه . مرسی از محبتت

Reyhane R جمعه 12 مرداد 1397 ساعت 17:46

چه خوب
مبارکه.همیشه جیبت پر پول باشه الهی.
یه مقدار هم بزار کنار برای خودت هدیه یا چیزای هیجان انگیز بگیر یا کارایی که دوست داری رو بکن.

ممنون. راستش معمولا ناخواسته همینطور میشه ولی شاید چون روش تمرکز نمیکنم که مثلا این هدیه یا جایزه م باشه ، خیلی حسش نمیکنم . ولی همین که وسایل نقاشی میخرم کلی لذت میبرم . یعنی همش دلم میخواد برم لوازم التحریر فروشی کلی هزینه های ریز ریز دارم در طول ماه . از اسفند تا همین امروز هیچ چیز پوشیدنی نخریدم چون به کلی زده شدم از لباس و کفش ، دلایلش زیاده . مثلا غرهای آقا ، عدم نیاز و میل به اون خرید ، نرفتن بازار ،چون هر وقت رفتم تند فقط وسیله مورد نیازم خریدم و برگشتم، گرونی هم از دلایل دیگه ست . ولی مهمترین ش اینه که خودم نخواستم بخرم . زده شدم از خرید لباس . دوس دارم پولی که دستم هست بمونه برای هزینه‌های واجبتر مثل نقاشی و یوگا و تغذیه م . هرچند وقت یه بار هم یه کوچولو پس انداز میکنم .

Alone پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 12:38 http://bivajeh.blogsky.com

حس خوبیه وقتی پول ب حسابت میریزن ولی متاسفانه دیگه این پولا جوابگوی حداقل خواسته های مردم نیست

اصلا جوابگو نیس . اما دیگه وقتی چاره ای نباشه . آدم الکی خوش میشه انگار مثل الان من که بخوام ماهیانه بشمارم درواقع هیچ درآمد قابل توجهی نداشتم .مرسی از حضورت

تیلوتیلو پنج‌شنبه 11 مرداد 1397 ساعت 12:26

عزیزم
مبارکت باشه
خدا را شکر
به دل خوش خرج کنی
خیلی خوشم میاد که برای دلت نقاشی میکنی و هرسختی را به جون میخری و هرطوری شده کار را جلو میبری
باید آروم آروم به فکر کمی پس انداز هم باشی
یه حسابی که آروم آروم زیاد و زیادتر بشه و بعدها بتونه برای آرزوهای بزرگتر کمکت کنه

ممنونم. دیگه بالاخره باید زندگی کرد تیله جان . خدا به تو هم شادی و سلامتی بده .
یه پس انداز خیلی خیلی جزئی دارم بت میگم فقط تونستم 8 تومن پس انداز کنم . دوس دارم یه روزی ماشین بخرم اما خدا میدونه دیگه کی و چطور . میخواستم 10 تومنی جمع کنم یه پراید دست دو بگیرم که با این اوضاع اصلا فعلا نمیشه . البته ناگفته نماند از این چند سال کار چند تکه طلا هم خریدم و دارم .
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد