شما بهترینید

سلام دوستان خوب من . صبح تون بخیر .

یه دنیا دوستون دارم .

مرسی که اینقدر خوبید .

مرسی که کنارم هستید .

فعلا خبر خاصی نیست و در امن و امان.  یه مدت پیجم خصوصی بمونه بعد شاید باز عمومی ش کنم . هر مورد مشکوک هم که بم پیام بده راحت بلاکش میکنم . مگه قراره چی بشه .

کلی از خودش تعریف داد . از شخصیت ش و از اصالت ش . من اینم من اونم . عاشق هنرمندی تو شدم . اهل مزاحمت نیستم . نیت م خیره . اوووو . بعد آخرش چطور خودش نشون داد فقط چون بلاکش کردم.  آدم نمیدونه چی بگه   .

امروز تعطیل شده . منم گفتم بمونم خونه نقاشی کنم .

بازم میگم خیلی دوستون دارم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
تیلوتیلو دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 16:02

امروز که نیومدی
نمیگی دلمون تنگ میشه
اگه حوصله داشتی بیا ماجرا را خلاصه برام بگو
یه چیزایی دستگیرم شد اما نه کامل

سلام عزیزم مرسی دوست خوب من . امروز هم نت نداشتم و هم مشکلی برای داداشم پیش اومد کلا گرفتار بودم . نبودی چند تا پست نوشتم . نمیدونم منظورت کدوم .

ریحانه یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 15:51

مگه دکتر هلاکویی هزینه داره زنگ زدن بهش؟ من فکر کردم فقط همون هزینه تلفن هست :))

من نمیدونم دقیقا. اما احتمالا برای وقتی که میذاره چیزی میگیره. اگرم فقط هزینه تلفن باشه جای راحت ندارم برای اینکه بخوام حرف بزنم .
نگرانم نباش

تیلوتیلو یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 14:38

تیلوتیلو یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 10:04

سلام
اگه بدونی چقدر به یادت بودم و چقدر دلم برات تنگ شده بود
حرف نداری دختر جون
خیلی خیلی دوستت دارم

فدای تو بشم عزیزم. چقدر جات اینجا خالی بود . خوش اومدی دوباره . منم خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد