اعتماد اینترنتی نمی کنم .

چون بلاکش کردم  هرچی از دهنش دراومده بم گفته . بدون اینکه بپرسه چرا بلاک کردم . به میگه چون ازت خوشم نیومده بلاک کردی ... نوشته چه آدمای دروغگویی پیدا میشه . نوشته بروووو بابا . لیاقتت همینه که هستی . کلی بی ادبی کرده . من ترسیدم چیزی بگم از جای دیگه بیاد اذیتم کنه . فقط یه جمله نوشتم چون کاری نمیتونم بکنم براتون دلیلی برای این ارتباط نداشتم .

واقعا چقدر بی ادب بود .

داغ بذارم رو دستم دیگه به کسی اینترنتی آشنایی بدم . گور بابای هرچی نامرد . منم خدایی دارم . بخواد بشه تو واقعیت میشه . نخواد بشه هم به درک . والا موندم چه کنم .

کمکم کنید . میترسم از اکانت دیگه ای دوباره بیاد . فعلا پیجم پرایوت  (خصوصی ) کردم . تا ببینم یا یکی دیگه بسازم یا دیگه همین طور خصوصی بمونه که هرکسی نیاد پیجم. 

آخه چرا اینقدر بم توهین کرد . بخدا هیچی بش نگفتم و فقط بلاکش کردم .

دیروز چقدر دم از شخصیت و مردانگی ش میزد .

آخه مگه زوره.  شاد دلم نخواد برات کاری کنم . اصلا مگه من بنگاه ازدواج م . من اگه عرضه داشتم برا خودم یه کاری میکردم نه برای تو غریبه که نمیدونم کی هستی .

وای تا میام خوب بشم یه چیزی میشه .

بچه‌ها اگر راه کاری دارید زود بم بگید .

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن از دنیای دوست داشتنی یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 01:02

ساره دیدی گفتم ندیده و نشناخته میگم گاو بیشعوره؟!
اول که هیچ کاری نمیخاد بکنی همون پیج خصوصی کافیه. دومم که با کسی درد دل نکن :|
با هرکه درد خویش ابراز میکنی _ خوابیده دشمنیست که بیدار میکنی
یه پارادکس زجر اوریه.از یه طرف حرف نزنیم دق میکنیم از اون طرف حرف بزنیم ایطوری نصوراتمون نابود میشه.
خلاصه که ایمان بیاوریم به آغاز فصل سرد...
؛(

واقعا راست گفتی . دیروز تا اینطور شد یادت افتادم
خوبیش اینه که شما از همون جنس هستی از جنس مذکر . اما درون ت صاف و غش نداشتی تو ارتباطت. دیگه هیچ وقت خودم رو تو ریسک اینجور آشنایی ها مخصوصا مجازی نمیذارم.
مرسی که راهنمایی م میکنی . حرفات خیلی قشنگ ن خودمونیم اطلاعات ادبی و شعرت هم زیاد

زینب شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 23:41

همون خل دیروزیه؟
همین بلاک کردن بهترین کار بوده. بیخود ازش نترس و با هر اکانتی اومد بلاکش کن بره به جهنم

آره همون که خیلی ادعای شخصیت و اصالت کرد و ادعای آدمیت . متاسفم نمیدونم چی بگم

ریحانه شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 23:10

بابا اون روانیه. تو چرا خودتو درگیر میکنی؟ ۴ روز فحش میده میبینه جواب نمیدی میره سراغ یکی دیگه. الهی شکر به هنینجا ختم شد

بخدا من گاهی چقدر ساده م . اصلا معلوم نیست اون همه مشخصات خوبی که از خودش داد واقعی باشن یا دروغ .

نون شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 14:32

بهترین راهکار: دایورت (به هر طرف مصلحت مملکتیه)
حوصله داریا، اینم شد مسئله؟ دو روز محل نده خودش خسته میشه میره

محل نمیدم امیدوارم رفع بشه

پری گل شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 14:13 http://gargoyle.blogsky.com

می دونم خیلی اعصابتو خورد می کنه توهیناش
ولی به نظرم به خاطر یه آدم کم شعور پیجت رو تغییر نده
حتی اگه با یه اکانت دیگه بیاد توهین کنه به زحمت افتاده یکی دیگه درست کرده و اونم هزینه کرده، فوقش دوباره بلاکش می کنی
اینکه norm زندگیتو تغییر بدی به نظرم بعدا اذیتت می کنه
نهایتا تهدیدش کن از طریق قانونی اقدام می کنی
ببخشید نظر دادم. اگر خودم تو این موقعیت بودم این کارو می کردم

راست میگید فوقش بلاکش میکنم ولی اگه زیاد بشه اعصاب خورد کن میشه .
نمیدونم بخدا

سرگرمی شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 14:08 http://www.skyrose.ir/

سلام به ما هر سر بزنید در ضمن مطلب مناسبی نوشته بودید

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد