تا بی نهایت بد ..

امروز رفتم نقاشی . کلاس تو فضای عمومی جشنواره کودک تو فرهنگسرای شهر برگزار شد که کلاس امروز کنسل نشه . خیلی سر و صدا زیاد بود . استاد هم انگار تمرین دوره ای میداد . مدل اشیاء زنده داد و دو کار کشیدم و یه مدل دست کشیدم .

یه دونه آناتومی چهار نفره هم داشتم که اونو رفع اشکال کردیم .

طرح هفته پیش رو هم که برده بود اصلاح کنه اصلا دست نزده بود . راستش کمی شاکی شدم ولی دیگه چی بگم .

دیروز یه لحظه از سردرد دراز کشیدم و آقا منو دید و کلی بم حرف زد که چرا دراز کشیده.  چرا مریض . بخت نداره .

دلش اصلا نسوخت که حالم خوب نیست بلکه نمک رو زخم های وجودم تا تونست ریخت . چقدر این مرد میتونه بد باشه و تا کی .


نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 3 مرداد 1397 ساعت 04:18

به نظرم رفتارت بالغانه هست. زندگی همینه. ایشالله بهتر میشه. هممون به همین امیدیم. ولی خوب کم و کاستی هست و نمیشه گفت نیست. مهم رفتار تو هست که بالغانست. هیچ چیز و هیچ کس هم ابدی نیست.

پدربزرگ منم برا خودش زورگویی بوده. خدا برا کسی نخواد، ولی ۹ سال اخر عمرش خیلی زمین گیر شد. اشک میریخت و هی میگفت حلال کنین. میگذره. زندگیه دیگه. بخند بابا :)))

امیدوارم که برای همه مون بهتر بشه .
من دلم نمیخواد زمین گیر بشه اصلا . چون میدونم از اینی که هست بدتر میشه . و از خودم میترسم که بخاطر بدی هایی که در حقم کرده بخوام یه لیوان آب با منت بش بدم دوس ندارم این رو تجربه کنم .
میخندم چرا که نه . وقتی دوستای به این خوبی دارم

Reyhane R دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 10:26

سلام عزیزم.
دلم گرفت از خوندن دو پست آخری
خوبی؟ بهتری؟

آره عزیزم خوبم. من واقعا معذرت میخوام . همش شمارو ناراحت میکنم

صوفی یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 00:12

چقدر متاسف شدم از بی انصافی که در حقت میشه

من همیشه و هرروز بهت سر میزنم
راستشو بخوای وبلاگت کلا انرژی مثبت به من میده بخاطر شخصیت خوب و با ارده تو هست مطمعنا

اما توروخدا بیا و یکم خودخواه باش یکم شر و شور باش جوابشو محترمانه اما قاطع و محکم بده تو هی عقب نشینی میکنی و میخوای نجابت به خرج بدی ایشونم راهو باز میبینه برای حمله بیشتر

این نجابت نیست عزیز من این ظلمیه که تو داری در حق خودت میکنی شایدم نمیخوای اعصاب بقیه خرد بشه ولی پس تو چی آخه ؟!... ببین همیشه به من یکی که ثابت شده هرچقدر اطرافیان بفهمند توام یکم خودخواهی، پا رو دمت بذارن صدات درمیاد ، خط قرمز داری ، حساسیت داری و.... حساب کار دستشون میاد و با مراعات میان سمتت

یه وقتایی توام بگو دوست ندارم ، حوصله ندارم ، دلم نمیخواد یا دلم میخواد یا چمیدونم یه سری جمله هایی که نشون بده خودتو داری تحویل میگیری

البته نمیدونم شاید این راه رو رفته باشی ولی حتما که قاطع نبودی یا ادامه ندادی
بابا چی میشه مگه ؟! نارحت میشن ؟! داد میزنن سرت ؟ قهر میکنن ؟ میزننت ؟ بیرونت میکنن؟ بذا ناراحت بشن بذا همه اون عکس العملایی که میترسی ، تجربه کنی ولی درعوض یه نقطه پایانی بذاری رو همه زورگویی ها و تحقیرها

آخه دختر تو اینهمه توانا و با محبت و فداکاری ، بخدا حقت نیست ، حقت نیست
من با این حرفا مخالفم که پدره و وظیفته و فک کن بیماره باهاش کنار بیا و .... هر چیزی یه حدی داره آخه ، دست از این حرفای کلیشه ای و بی نتیجه که بیشتر باعث سرخوردگیمون میشه برداریم ، دست از ترس برداریم

هرچیم وظیفه بوده خیلی خیلیم بیشتر از حد توانت انجام دادی ...... دیگه نوبت خودته اگر خوب بودنت رو کسی میخواد بااااید باهات خوب باشه

ببین اولاش همه هنگ میکنن و جبهه میگیرن و برخورد شدید و اعصاب خردی ممکنه پیش بیاد در مقابل تغییر رویه تو اما حتما که به مرور عادت میکنن که اگه رعایتتو نکنن تو هم صدات درمیاد شاید ناجورم صدات درآد

من ندیده دوستت دارم و بسیار تحسینت میکنم و بخاطر همینم به خودم اجازه این حرفارو دادم

صوفی عزیزم کامنتت پر از انرژی بود . ممنون. والا نمیدونم چی بگم. بارها شده مودبانه اعتراض کردم اما واکنش ها و زجرهای بدتر دیدم . این آقا خودخواه و بی رحم . اجازه رشد و آرامش به کسی نمیده . یه عمر منو از همه چی محروم کرده قبلا هم گفتم حتی ابروهام اصلاح نکردم چون آقا هر روز دونه دونه موهای تنم میشماره.
من اگه بگم دوس ندارم یا حوصله ندارم بم میگن منت میذاری . یا همین خواهرم تا بش میگم چرا اینطور رفتار میکنی به جای اینکه اصلاح رفتار کنه . قهر میکنه و میره تو بق . انگار من حق هیچی ندارم .

از یه سری از چیزا هم میگذرم چون طوفان میشه برای همه و روزگارم سیاه تر میشه . مثلا اگه بخوام خونه دوستی برم یا اصلاح کنم یا جور دیگه ای بپوشم ... یه دعوایی راه میندازه که کل افراد خونه رو میکشه وسط و حتی مرده ها رو . از هیچی خجالت نمیکشه و ناراحتی و احساس هیچ کس براش مهم نیست. درنتیجه من مجبور میشم از خیلی چیزا فاکتور بگیرم که اوضاع بدتر نشه .
صوفی عزیزم دلم خون . ممنون که بم سر میزنی .
منم خیلی دوست دارم عزیزم.
دلم اینجا به وجود شما خوش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد