خواننده مورد علاقه

وقتی 9 یا 10 ساله بودم علاقه زیادی به آهنگای اندی و کوروس داشتم . یعنی تا الان هم اکثر میدونن خواننده مورد علاقه من اندی بوده.  عاشق ترانه هاش بودم و کلی بم حس میداد . حال های عاشق بازی های وسط خاله بازی زندگی رو برام شیرین تر میکرد . آهنگ های غمگین ش مثل ، تو نباشی چه کسی منو نوازش میکنه .... و آهنگ های شادش مثل دختر ایرونی مثل گل چه رنگ و بویی داره نگو کی از کی بهتر هرگل یه بویی داره .... و خیلی آهنگ های دیگه .

دیروز یاد آهنگ ریحان افتادم منو از ریحانه دوست خاموشم رسوند به اون ترانه . میگفت ، رویای من ریحان و ریحان . دریاد من ریحان و ریحان . فریاد من ریحان و ریحان ....

اما الان از سنتی تا پاپ هرکس ممکنه یه آهنگ مورد علاقه من داشته باشه حتی شجریان و آهنگران .

شما چی ؟ خواننده مورد علاقه تون کیه ؟


دختر مثل گلبرگ گل میمونه .

مثل نسیم ...

مثل یه بوی خوش ....

مثل رود زاینده رود. ...

مثل کوه مثل آسمون ...

دختر درعین شکنندگی،  پشت محکمیه هم برای والدین هم برای همسر و بچه‌ها. 

دختر مثل یه پل میمونه که میتونه بار سنگینی رو به دوش بکشه . میتونه واصل باشه بین این ور و اون ور .

دختر مثل شعر میمونه که باید سروده بشه .

مثل غنچه میمونه که باید پرورده بشه .


وصف دخترانه من هیچ ربطی به مناسبت روز دختر نداره . چند روز بوده خواستم راجبش بنویسم . من خیلی به این روز دختر و نامگذاری صرف اون اهمیت نمیدم . نامگذاری تنها فایده نداره وقتی منو و وجودم رو حس نکنه .


اینترنت خیلی قطع و وصل میشه چند روزه.  رفت تو جمع آب و برق . میترسم نفس کشیدن هم سهمیه بندی و نوبتی و قطع و وصلی بشه .

دلتون پر از تپش های عاشقانه الهی .

راستی این جمله منو یاد حرف شمس انداخت . من این روزا با همه سختی ها اما خدا رو در نگاهم . در گرمی تنم . در صدام . در لامسه م در لبخندم میبینم  . کاش میتونستم همیشه خدا را تو هر حالم ببینم و در هر نفسم .

نظرات 2 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 02:41

عاشقتم. یعنی حااال میکنم اسم منو میاری ها.

من نقاشیت رو هزار باره نگاه کردم‌. ببین محشره کارت. دمت گرم عزیزم. واقعا از اون نقاشیاست که نمیشه ازش ایراد گرفت. یعنی تو هزاران زیبایی ازش میبینی که اصلا چشمات کور میشه به نقص های احتمالی.

اقا منم این چند روز خوبم. نمیدونم راستش. احساس میکنم برای اولین بار تو زندگیم، دارم طعم ارامش را میچشم. البته موقتیه و همین موقتی بودن تلخش میکنه. ولی کاچی بهتر از هیچی. ایشالله خدا بخواد و زندگیمون سراسر ارامش بشه.

فدای تو دختر خوب . چشمات قشنگ میبینه. لطف داری به من عزیزم. خیلی راه مونده که برسم به حد واقعی تعریف های تو .
خدا را شکر که حالت خوبه . نگران موقتی بودنش نباش چون لذتش رو از دست میدی . حالش رو ببر

محسن از دنیای دوست داشتنی یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 22:15

شاهین نجفی :|

آفرین به حضور شما آقا محسن . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد